منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونه از فضای خالی زیر روشویی کابینتی استفاده کنیم؟

شنبه, 24 فروردین 1398
بازدید : 2738
نظرات : 0

ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد. این روزها، کمبود فضا یکی از بزرگترین چالش ها در طراحی و دکوراسیون حمام به شمار می آید زیرا فضای کافی برای نگه داری و قرار دادن همه ی لوازم جانبی مانند روشویی کابینتی، وان، توالت فرنگی و... در حمام وجود ندارد و همین مسئله منجر به شلوغی و بی نظمی آن خواهد شد.

یکی از دلایل اصلی که اغلب حمام ها همیشه درهم ریخته است، به دلیل کمبود فضای ذخیره سازی است. در این مورد، لازم است که صاحب خانه به دنبال یک لوازم جانبی خاص با فضای ذخیره مناسب مانند روشویی کابینتی باز باشد. هرکسی می داند فضای ذخیره سازی و نگهداری وسایل در هر فضایی بسیار مهم و کاربردی است، زیرا علاوه بر اینکه که یک دکور به شمار می آید، مانع بهم ریختگی و بی نظمی فضا حمام و سرویس بهداشتی می شود به ویژه هنگامی که فضا کوچک و وسایل جانبی حمام زیاد است.

 

انواع روشویی کابینتی باز با فضای ذخیره سازی مناسب

 

اگر بخواهیم یکی از وسایل و تجهیزات ضروری حمام و سرویس بهداشتی را نام ببریم که تأثیر مهمی در نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی دارد، باید به روشویی کابینتی اشاره کنیم که می‌تواند نقش‌های مختلفی را بر عهده داشته باشد. درواقع استفاده از انواع روشویی کابینتی جادار و باز با طراحی متفاوت و زیبا می تواند یکی از راهکارهای کاربردی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی باشد. در حالت کلی طراحان دکوراسیون داخلی، از روشویی کابینتی باز به عنوان بخشی از دکوراسیون حمام استفاده می‌کنند و به نوعی بخشی از زیباسازی فضای سرویس بهداشتی را این وسیله واگذار کنند. اما در مورد خانواده‌ها این موضوع کاملاً متفاوت بوده و نقش مهمی در ایجاد فضای ذخیره سازی و پوششی بر عهده دارد.

امروزه روشویی کابینتی باز به عنوان یکی از لوازم جانبی ضروری حمام و سرویس بهداشتی شناخته شده که به محل نگهداری لوازم بهداشتی و حتی لوازم نظافت و آرایشی تبدیل می‌شود. با توجه به محل قرار گیری کابینت و همچنین نحوه طراحی آن، ممکن است نقشی متفاوت داشته باشد، اما در حالت کلی از آن به عنوان یک فضای نگهداری و ذخیره سازی استفاده می‌شود که وسایل را از فضای حمام و سرویس بهداشتی جدا می‌کند. فضای زیر روشویی کابینتی، یکی از مکان هایی است که کمک به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی حمام می کند. معمولا بیشتر افراد، از این فضا برای نگهداری مواد آرایشی، بهداشتی و … استفاده می کنند.

با بلومیس همراه شوید زیرا الهام گرفتن از ایده های زیر؛ قطعا یک گام خوب برای به حداکثر رساندن فضای مناسب حمام شماست.

 

ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد. استفاده از انواع روشویی کابینتی باز و جادار با طراحی متفاوت و زیبا می تواند یکی از راهکارهای کاربردی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی باشد. فضای زیر روشویی کابینتی، یکی از مکان هایی است که کمک به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی حمام می کند.

 

انواع روشویی کابینتی باز با فضای ذخیره سازی مناسب

 

به منظور استفاده بهتر و بیشتر از روشویی کابینتی شما، می توانید طرح هایی را انتخاب کنید که شامل کابینت و قفسه های باز باشد. کشوها و کابینت های کوچک این روشویی کابینتی زیبا، فضایی کافی برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی را دارد. شما می توانید لوازم بهداشتی شخصی خود را در کابینت ها و وسایلی دیگر مانند حوله را در قفسه های باز نگهداری کنید. نورپردازی مناسب و آینه های مورب در افزایش دید بصری و بزرگنمایی این حمام شیک و مدن موثر می باشد. اگرچه طراحی و دکوراسیون حمام با رنگ های سفید و روشن یک راه مطمئن برای بزرگ تر نشان دادن ظاهر حمام های کوچک است اما ممکن است در طولانی مدت خسته کننده شود. طرح کلی این حمام به رنگ سفید می باشد ولی طراح با انتخاب روشویی کابینتی چوبی تیره، روح تازه ای به این حمام بخشیده است.

تقارن، معماری و نور، عناصر کلیدی هستند که باعث می شوند تا این حمام رویایی در نظر کاربران با ارزش باشند. خطوط ساده و تمیز، کنتراست، نورپردازی ساده، فضا و پلان باز و ترکیب رنگ های خنثی و شاخص از ویژگی های مهم و اصلی سبک معاصر می باشد. روشویی کابینتی دوبل چوبی با کفپوش سنگی سفید تضاد و کنتراست زیبایی را ایجاد کرده است. طراح با انتخاب روشویی کابینتی چوبی، صفحه کابینت مرمر و شیرآلات براق کروم این حمام زیبا را ترکیبی از سبک سنتی و معاصر دکور کرده است.

 

انواع روشویی کابینتی باز با فضای ذخیره سازی مناسب

 

تصویر بالا نمونه ای دیگر از روشویی کابینتی باز با طراحی فوق العاده زیبا است که دارای قفسه های باز و چندین کابینت می باشد. ترکیب کشوها و فضای باز ذخیره سازی بیشتر در روشویی های کابینتی باز استفاده می شود. کشوها، مواد ضروری مانند لوازم بهداشتی و آرایشی را در خود نگه می کنند، در حالی که فضای زیر روشویی کابینتی باز، مکان مناسبی برای قرار دادن حوله ها رنگی می باشد که بر زیبایی حمام نیز می افزاید. نورپردازی مناسب بالای روشویی کابینتی بر زیبایی و جذابیت این کابینت روشویی افزوده است.

نورپردازی یکی از عناصر مهم در دکوراسیون حمام به شمار می رود. روشنایی و نورپردازی کافی در قسمت ورودی حمام، بالای روشویی کابینتی و اطراف کابین دور دوشی یک ضرورت محسوب می شود. نورپردازی مناسب در حمام باعث می شود نسبت به خودتان احساس بهتری پیدا کنید و اعتماد به نفس شما را بالا می برد. اگرچه اجرای نورپردازی در این فضا امری چالش برانگیز به نظر می آید، اما اگر به درستی و کاربردی انجام گیرد مطمئنا نتیجه خوبی نیز در پی خواهد داشت. شما می توانید با اجرای نور پردازی مناسب در حمام فضایی روشن، شاد و آرامبخش ایجاد کنید.

 

انواع روشویی کابینتی باز با فضای ذخیره سازی مناسب

 

این مدل روشویی کابینتی دیواری دوبل، علاوه بر داشتن کابینت و قفسه های باز دارای زیبایی و جذابیت منحصربه فرد است. روشویی کابینتی دیواری علاوه بر جلوه ای که به سرویس بهداشتی می دهد، از لحاظ کاربردی هم بسیار مفید هستند. کابینت های روشوی معمولا برای نگهداری مواد آرایشی، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند. اگرچه روشویی کابینتی تغییر قابل توجهی در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی ایجاد می کند اما انتخاب از بین مدل های بسیار زیاد و متنوع آنها می تواند چالش برانگیز و سخت باشد.

از مزایای مهم کابینت های روشویی دیواری، حجم فضایی است که می تواند در حمام شما آزاد باشد. فضای اضافی آزاد در حمام دو هدف مهم را دنبال می کند:

 

* ایجاد حمام بزرگتر

*داشتن فضای بیشتر برای سازماندهی و نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی

 

نصب کابینت های روشویی دیواری در افزایش فضای حمام نقش بسزایی را ایفا می کنند. همچنین شما می توانید یک سبد مناسب در فضای زیر روشویی دیواری قرار دهید و از آن برای نگه داری از لوازم آرایش، بهداشتی و حوله ها استفاده کنید. یا شما می توانید این فضا را به طور کامل پر نکنید، زیرا باعث ایجاد توهم بیشتر حمام می شود. احساس می کنید حمام شما بزرگتر از اندازه واقعی است و می توانید فضای راحت تر و آرامش بخش بیشتری داشته باشید.

 

انواع روشویی کابینتی باز با فضای ذخیره سازی مناسب

 

با ذخیره سازی پنهان روشویی کابینتی باز، دیگر نیازی به فضای ذخیره سازی در حمام ندارید. طراحی این روشویی کابینتی لاکچری شامل هر دو فضای ذخیره سازی بسته و گزینه قفسه باز است. روشویی کابینتی شیک تکمیل کننده زیبایی دکوراسیون حمام های لوکس و پر زرق و برق است و اولین چیزی که در نگاه اول توجه هر فردی را به سوی خود جلب می کند طرح و رنگ کابینت روشویی وکاسه روشویی حمام است بنابراین بهتر است شما در انتخاب مدل روشویی کابینتی بیشتر دقت کنید. روشویی کابینتی فوق العاده شیک بالا برای حمام هایی با دکوراسیون سفید مناسب است. طراح با انتخاب کاسه روشویی دوبل، تلاش کرده تا فضای خالی بیشتری بر روی صفحه کابینت روشویی کابینتی باقی بماند. نورپردازی بی نظیر و آینه افقی بالای روشویی کابینتی، علاوه بر افزایش دید بصری، زیبایی روشویی کابینتی را دو چندان نشان می دهد. کشوها و قفسه باز روشویی کابینتی زیبا بهترین جا برای نگهداری از لوازم بهداشتی و آرایشی می باشد.

 

به منظور استفاده بهتر و بیشتر از روشویی کابینتی شما می توانید طرح هایی را انتخاب کنید که شامل کابینت و قفسه های باز باشد. کابینت های روشوی معمولا برای نگهداری مواد آرایشی، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند. نصب کابینت های روشویی دیواری در افزایش فضای حمام نقش بسزایی را ایفا می کنند.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com