منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

چگونه حمام کوچک خود را بزرگ نشان بدهیم؟

شنبه, 28 دی 1398
بازدید : 2562
نظرات : 0

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و متراژ کم خانه ها دیگر از حمام های بزرگ و جادار خبری نیست و صاحبان خانه باید به فکر راه‌های جایگزین برای ایجاد فضای بیشتر در حمام منزل خود باشند. خوشبختانه ایده های طراحی هوشمندانه زیادی است که می تواند فضای کوچک حمام شما را بزرگتر از خودش جلوه دهد.

یکی از محبوب ترین گزینه های طراحی در بزرگنمایی حمام های کوچک امروز شامل یک رویکرد تمیز و تازه با خطوط مدرن و حداقل بی نظمی می شود. گزینه دیگر برای بزرگنمایی فضای کوچک حمام، انتخاب جسورانه مانند استفاده از رنگ های چشم نواز یا کاغذ دیواری پر جنب و جوش می باشد. همچنین شما نمی توانید قدرت راه حل های ذخیره سازی مؤثر را انکار کنید! نکته اصلی حداکثر رساندن فضا است. اگر شما نیز می خواهید فضای کوچک حمام خود را بزرگتر جلوه بدهید تا پایان مطلب ما را در بلومیس همراهی کنید.

 

3 ایده موثر در بزرگنمایی حمام های کوچک

 

1-خطوط تمیز باعث ایجاد توهم فضایی می شوند.

 

ایده هایی برای بزرگنمایی حمام های کوچک

 

بیایید با خطوط تمیز و مدرن شروع کنیم. برای اینکه بهترین بهره برداری را از فضای کوچک حمام خود ببرید لازم است تا از طراحی ها منظم، ساده و به روز استفاده کنید. وسایل جانبی  مدرن مانند روشویی کابینتی، کاشی های با تم سرد و کابین های دوش شیشه ای ، مطابق آنچه در تصویر بالا نشان داده شده است، باعث بزرگنمایی حمام کوچک شما می شوند.

کابین دور دوشی از ملزوماتی است که دکوراسیون حمام شما را کاملا دگرگون کند. صرفا از این جهت که فضای حمام شما کوچک است، نمی توانید خودتان را از لذت داشتن یک کابین دور دوش دنج و راحت محروم کنید. برای جذابیت بیشتر، درب های شیشه ای کابین دور دوشی خود را با رنگ های تیره تر در نظر بگیرید. ولی اگر فضای حمام شما کوچک است، برای افزایش دید بصری حمام از درهای روشن برای کابین دوش و کف پوش حمام استفاده کنید.

 

روشویی کابینتی

 

رنگ های خنثی یکی دیگر از ایده های های طراحی محبوب در بزرگنمایی حمام های کوچک به شمار می آیند. از رنگ های سفید و شفاف تا رنگ های خاکستری مایل به قهوه ای و گرم، رنگ هایی که به جای آرام بودن، آرامش بخش هستند و می توانند فضایی مانند یک اسپای خانگی را در حمام کوچک شما ایجاد کنند. تصویر بالا گویای این حقیقت است.

 

 

 

حمام اسپا

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید طراح یک کاسه نمک حمام را در کنار وان قرار داده است. این به ما یادآوری می کند که توجه به جزئیات هر چند کوچک می تواند تفاوت بزرگی در فضای کوچک حمام شما ایجاد کند. سعی کنید در انتخاب روشویی کابینتی، وان، کاسه روشویی که از لوازم ضروری حمام محسوب می شوند، بیشتر دقت کنید و مدل های شیک و به روز را برای جلوه ی بیشتر حمام کوچک خود خریداری کنید.

 

جمام هایی با طراحی خطوط صاف

 

دیوارهای سفید و طرح کاشی سرویس بهداشتی کرم باعث ایجاد توهم فضایی در حمام های کوچک می شوند و این یک واقعیت انکار ناپذیر است. اگر این پالت رنگ به دید شما خیلی ساده می آید، ما به شما توصیه می کنیم که از گلدانی از گل های طبیعی و یا از گیاهان سبز و شاداب استفاده کنید که با خود حس سرزندگی و شادابی را به فضای ساده حمام کوچک شما می آورند. بودن آنها در این فضا خیلی لذت بخش است.

 

روشویی کابینتی دوبل

 

استفاده از سنگ مرمر سفید و روشویی کابینتی دوبل در حمام های تنگ و باریک بسیار مناسب است و می تواند به فضای کوچک شما جلوه ای ویژه ببخشد. در تصویر بالا مشاهده می کنید که طراح چگونه روشویی کابینتی دوبل مدرن را با دیوارپوش مرمر لوکس ترکیب کرده است. سادگی و لطافت دیوارپوش مرمر سفید و خاکستری سحرانگیز و دیدنی است و با هر سبک از دکوراسیون همخوانی دارد. روشویی کابینتی دوبل باز از انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار است که طرفداران زیادی دارد. زیرا روشویی های کابینتی دوبل باز در حمام های کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند.

 

2-انتخاب گزینه های خاص و جسورانه باعث افزایش دید بصری فضا می شوند.

 

 

کاشی های برجسته

 

استفاده از طراحی های پر چین و شکن و خنثی گرفته تا جسورانه و چشم نواز … رویکردی دیگر در بزرگنمایی طراحی حمامهای کوچک محسوب می شود که  از ویژگی های ایستاده بهره برده و باعث توهم فضایی می شود. به تصویر بالا خوب نگاه کنید و ببنید که چگونه طراح از این رویکرد در بزرگنمایی این حمام استفاده کرده است.

 

دیوارپوش کاغذ دیواری در حمام های کوچک

 

گزینه دیگر برای بزرگنمایی حمام های کوچک استفاده از کاغذ دیواری بر روی دیوارها بخصوص  دیوار پشت روشویی کابینتی است. در تصویر بالا می بینیم که چگونه کاغذ دیواری با نقوش زیبا، ظاهری جذاب و در عین حال مدرن در فضای کوچک حمام ایجاد کرده است. همچنین نباید تاثیر مدل آینه روشویی را در بزرگنمایی فضا نادیده گرفت! چند سالی است که کاغذ دیواری های متنوع جای رنگ های ساده و یکدست دیوارهای حمام و سرویس بهداشتی را گرفته اند و روز به روز به تعداد طرفداران آن افزوده می شود. طرح ها و جنس های بی نهایت متنوع، قابل شست وشو بودن و دوام آنها از جمله مواردی است که این گزینه را در صدر فهرست مصرف کننده ها قرار می دهد.

 

 

*راه حل های صرفه جویی در فضا در ایجاد بزرگنمایی فضا تاثیر گزار است.

 

 

کابین دوش

 

و صحبت از راه حل های صرفه جویی در فضا ، آنها یک ضرورت مطلق برای حمام های کوچک هستند!  نصب قفسه و شلف بر روی دیوار یک انتخاب محبوب است، زیرا امکان ذخیره سازی را بدون اشغال حتی متری مربعی از فضا فراهم می کند. اگر قفسه بندی شما باز است، حتماً وسایل را مرتب کنید تا حمام شما از کف تا سقف به هم ریخته به نظر نرسد.

 

 

اگر امکان قفسه بندی بر روی دیوار حمام را ندارید می توانید از قفسه های آماده و یا روشویی سنگی کابینت دار استفاده کنید. اغلب روشویی های کابینت دار دارای چندین کشو و قفسه باز و بسته هستند که فضایی مناسب برای نگهداری از لوازم آرایشی، بهداشتی و دیگر وسایل غیر ضروری حمام می باشد. این فضا ها تاثیر زیادی در نظم بخشیدن و مرتب کردن حمام ایفا می کنند.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com