منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

10 مدل جدید سرویس آینه دستشویی

دوشنبه, 20 مرداد 1399
بازدید : 6561
نظرات : 0

آینه دستشویی جدید در دکوراسیون حمام یک ضرورت محسوب می شود و به هیچ عنوان نمی توان وجود آن را نادیده گرفت. بهتر است از انواع مدلهای آینه دستشویی جدید به عنوان فرصتی برای تزئین استفاده کنید. مطمئنا دیدن ایده های زیبا از انواع مدلهای آینه دستشویی جدید در این مطلب از بلومیس شما را شگفت زده خواهد کرد.

آیا تا به حال حمام بدون آینه دیده اید؟ ما نیز ندیده ایم مگر در مواردی بسیار خاص. آینه های دستشویی یا بخشی از روشویی کابینتی هستند یا اینکه در جایی روی دیوار حمام آویزان می شوند. در هر صورت، در حمام حضور دارند و کاملا برجسته به چشم می آیند. خبر خوب این است که تنوع آینه سرویس بهداشتی جدید بسیار زیاد و برای هر سبکی آینه ای وجود دارد، خواه یک فضای براق و معاصر داشته باشید یا یک حمام زیبا و سنتی تر. از آینه های گرد ساده تا آینه حمام با قاب های تزئینی، هزاران ایده وجود دارد تا آنها را از هم جدا کنیم، و ما در اینجا برخی از زیباترین آنها را به شما نشان خواهیم داد.

 

ایده هایی زیبا از انواع مدلهای آینه دستشویی جدید که در ادامه خواهید دید:

 

1. آینه دستشویی کابینت دار

2. آینه حمام فریم دار

3. مدل آینه دستشویی با قاب دست ساز

4. مدل آینه دستشویی بیضی

5. آینه دستشویی بزرگ

6. آینه حمام روستیک

7. یک روشویی با دو آینه حمام

8. آینه دستشویی گرد

9. آینه های دیواری بلند

10. آینه های دستشویی تزئینی

 

آینه دستشویی کابینت دار

 

آینه روشویی کابینت دار

 

آینه های دستشویی کابینت دار در اشکال، اندازه ها، طرح ها، و با عملکردهای مختلفی به صورت دیواری، قابل حمل و ایستاده ارائه می شوند. این مدل آینه دستشویی ساده با سبک های مختلف روستایی، سنتی و مدرن باعث زیبایی بیشتر روشویی کابینتی و در نهایت دکوراسیون حمام شما می شوند. البته در انتخاب آنها باید دو نکته زیر را در نظر بگیرید.

طول آینه انتخابی شما نباید از طول روشویی بیشتر باشد و بهتر است که دقیق به اندازه  کابین روشویی و در یک امتداد باشد.
نکته دیگری که در انتخاب مدل آینه روشویی اهمیت دارد، ارتفاع آینه است. به طور معمول آینه کابینت دار باید حدود  30 سانتی متر بالاتر و پایین تر از خط دید شما را پوشش دهد.

 

آینه حمام فریم دار

 

آینه روشویی فریم دار

 

اگرچه آینه های بدون فریم از مدل های جدید آینه دستشویی محبوبیت بیشتری دارند ولی آینه های فریم دار نیز طرفداران خاص خود را دارند. سبک و طراحی آینه های فریم دار با هم متفاوت است. فریم این مدل آینه ها بیشتر از جنس چوب، پلاستیک و فلز است که البته فریم های برنز، نیکل، کروم جلایی متفاوت به تزیین آینه دستشویی می بخشند. ماهیت آینه های حمام فریم دار بستگی به این دارد که شما کدام سبک را انتخاب می کنید، مدرن یا سنتی. آینه هایی با قاب شلوغ و پر تزیین برای حمام های سنتی و کلاسیک گزینه ای مناسب تر هستند. البته ما پیشنهاد می کنیم اگر در طراحی حمام خود از وسایل تزیینی به مقدار زیاد استفاده کرده اید، حتما آینه هایی با فریم باریک و بسیار ساده را امتحان کنید.

 

 

 

مدل آینه دستشویی با قاب دست ساز

 

آینه دستشویی دست ساز

 

مدل آینه دستشویی فانتزی با قاب دست ساز موجب صرفه جویی در هزینه می شوند. ابتدا رویکردی ایده آل را مطابق با مشخصات آینه خود انتخاب کنید. مطمئنا شما به یک آموزش نیاز خواهید داشت. مواد لازم را تهیه کرده، اندازه گیری ها را انجام دهید و با برنامه پیش بروید تا قاب آینه عالی داشته باشید. یک قاب دست ساز به شما امکان می دهد اندازه، شکل، سبک و طراحی را به دلخواه خود تنظیم کنید.

 

مدل آینه دستشویی بیضی

 

آینه حمام بیضی

 

اکثر آینه های دستشویی بیضی دارای طرح های بدون قاب هستند. این مدل اینه دستشویی جدید برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی مدرن و قدیمی مناسب هستند. نصب آینه توالت جدید آسان است و طراحی بیضی شکل آن، به فضای حمام احساس آرامش را القا می کند.

 

آینه دستشویی بزرگ

 

آینه دستشویی بزرگ

 

آینه های بزرگ برای حمام های گسترده و بزرگ کاملاً مناسب هستند. این مدل آینه روشویی مدرن و شیک به دلیل ظاهر کامل و زیبا، یک عنصر دکوراتیو عالی محسوب می شوند. آینه های بزرگ فارغ از اینکه دارای فریم و یا بدون فرم باشند، ویژگی های زیبایی شناختی بسیاری دارند. همانطور که می دانید آینه ها به دلیل بازتابش نور باعث افزایش دید بصری و بزرگنمایی فضا می شوند و آینه های بزرگ با ارتفاع بیش از 30 سانت، همه چیز را در حمام شما بازتاب خواهند داد.

 

آینه دستشویی روستیک

 

آینه دستشویی روستیک

 

آینه های دستشویی روستیک یا روستایی شخصیت شما را تعریف می کنند. فریم این مدل آینه ها از جنس چوب است که از طبیعت الهام گرفته و با خود گرما و آرامش را به فضا به همراه دارد. طراحی آینه های حمام روستایی رنگ، اندازه، سبک و زیبایی شناسی متفاوتی دارند و انتخابی مناسب برای حمام هایی به سبک سنتی می باشند.

 

یک روشویی با دو آینه حمام

 

آینه دستشویی دوتایی

 

آینه های حمام دو تایی منظره ای شگفت انگیز به حمام شما می بخشند. آینه ها به عنوان بخشی از دکوراسیون حمام به حساب می آیند و انتخاب آنها کاملا سلیقه ای و به فضای حمام شما بستگی دارد. اگر روشویی بزرگ دارید و در انتخاب مدل آینه دستشویی دچار تردید هستید باید بگویم، آینه دستشویی دوتایی باریک و بلند برای حمام هایی با سقف کوتاه بسیار مناسب است زیرا به دلیل خطای دید، ارتفاع حمام بلند تر دیده می شود و در مقابل آینه های طولی بزرگ، فضا را بزرگتر نشان می دهند. بهتر است آینه دوتایی را در یک مکان استراتژیک قرار دهید تا بتوانید یک نمای کامل به دست آورید. آینه دوتایی به دلیل تنوع فریم، اندازه، طرح و سبک هیچ محدودیت انتخابی برای شما ایجاد نمی کند و دست شما کاملا باز است.

 

این مطلب را نیز از دست ندهید: 6 ترند برتر دکوراسیون حمام 2019

 

 

آینه دستشویی گرد

 

آینه دستشویی گرد

 

آینه های دستشویی گرد شیک هستند، به راحتی آویزان می شوند و در موقعیت های مختلف بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنند، قرار می گیرند. آینه های حمام گرد دارای فریم های خاصی هستند و ظاهر عالی و براق انها بر زیبایی دکوراسیون حمام شما می افزاید.

 

آینه حمام دیواری بلند

 

آینه حمام دیواری بلند

 

آینه های دیواری بهترین انتخاب برای نمایش کلی نمای حمام هستند. آنها برای فضاهای کوچک و بزرگ بسیار مناسب و دارای قاب های متنوعی هستند. شما همچنین برای نصب آنها حق انتخاب دارید، می توانید آنها را کمی بالاتر از کف آویزان کرده و یا به دیوار تکیه دهید.

 

آینه های دستشویی تزئینی

 

آینه دستشویی تزیینی

 

آینه های تزئینی معمولا با کاشی و کف حمام مطابقت دارند و یک عنصری عالی برای تکمیل دکوراسیون حمام شما به شمار می آیند. تنوع در اندازه، رنگ، طراحی و ...گزینه های مختلفی را برای انتخاب خود به شما می دهند.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com