منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

وال هنگ چیست؟ + مزایا و معایب والهنگ

پنجشنبه, 18 اسفند 1401
بازدید : 4878
نظرات : 0

وال هنگ یک مدل توالت فرنگی است که بر روی دیوار نصب می شود و می تواند یک افزودنی عالی و مدرن برای هر حمامی باشد. والهنگ فضای کمی را اشغال می کند و تمیز کردن آن آسان است ولی برای نصب آن باید از یک متخصص کمک بگیرید. تعمیرات و نصب وال هنگ یا توالت فرنگی دیواری بسیار پر هزینه است که از مهمترین معایب وال هنگ محسوب می شود. شما می توانید بعد از خرید والهنگ، آن را در هر ارتفاعی که می خواهید نصب کنید. این ویژگی در دیگر مدل های توالت های فرنگی قابل دستیابی نیست.

 

 

وال هنگ چيست؟

والهنگ از انواع مختلف توالت فرنگی است که به جای روی زمین بر روی دیوار نصب می شود و جلوه ای مدرن و شیک به فضای حمام و سرویس بهداشتی می دهد. ویژگی اصلی وال هنگ که آن را از توالت های زمینی متمایز می کند این است که مخزن آب در پشت دیوار پنهان شده است. کاسه به دیوار نصب می شود و لوله کشی به مخزن آب داخل دیوار متصل می شود.

 

 

وال هنگ چيست

 

توالت فرنگی دیواری خوبه؟

توالت‌های دیواری می‌توانند تمیز کردن حمام را بسیار آسان‌تر کنند، زیرا فاصله از زمین در زیر آن‌ها به این معنی است که تمیز کردن نواحی اطراف توالت راحت‌تر از مدل‌های معمولی است. آنها همچنین به طور کلی فضای بیشتری را برای شما فراهم می کنند و حمام شما را بزرگتر و جادارتر نشان می دهند. آنها دارای اشکال مینیمالی هستند که کاملاً با فضای داخلی مدرن و امروزی سازگاری دارند. یکی دیگر از ویژگیهای وال هنگ که در دیگر مدل های توالت فرنگی زمینی وجود ندارد این است که ارتفاع وال هنگ در هنگام نصب قابل تنظیم است و فرد را قادر می سازد تا آن را مطابق با نیازهای خود تنظیم کند. اینکه بگوییم وال هنگ خوبه یا نه، به نظر شما بستگی دارد ولی اگر برای خرید تردید دارید در ادامه در مورد مزایا و معایب وال هنگ می پردازیم تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

 

 

معایب وال هنگ

 

مزایا و معایب وال هنگ

مزایای وال هنگ

1. صرفه جویی در فضا و به حداکثر رساندن آن

یکی از بزرگترین مزایای توالت فرنگی دیواری نسبت به مدل های زمینی این است که شما می توانید فضای زیادی را ذخیره کنید. زیرا همانطور که بیان کردیم این نوع توالت به جای اتصال روی زمین از دیوار آویزان است و هیچ فضایی از کف را اشغال نمی کند و درنتیجه سرویس بهداشتی بزرگتر و جادارتر به نظر می رسد. از این رو طراحان دکوراسیون استفاده از وال هنگ را برای حمام های کوچک بسیار ایده آل و مناسب می دانند.

2. نظافت و نگهداری آسان

از دیگر مزایای مهم والهنگ، نظافت راحت تر و تمیز تر فضای حمام یا دستشویی خانه است. زیرا هیچ پایه، مخزن یا سطح لوله‌کشی برای تجمع میکروب‌ها یا گرد و غبار وجود ندارد و از آنجا فضای زیر آنها کاملا خالیست، به راحتی می توان تمام کف سرویس بهداشتی را تمیز کرد. این ویژگی منحصربه فرد در انواع دیگر توالت های فرنگی دیده نمی شود و معمولا دست و پای صاحبخانه را برای نظافت اصولی سرویس بهداشتی می بندند.

 

 

3. افزایش زیبایی

توالت های دیواری بسیار شیک و زیبا هستند پس اگر به دنبال جلوه ای مینیمالیستی در سرویس بهداشتی خود هستید، آنها عالی عمل می کنند. توالت‌های دیواری در طیف وسیعی از سبک‌ها از گرد تا مربع عرضه می‌شوند.

4. بهینه سازی در مصرف آب

در سرویس توالت وال هنگ از روش‌های بهینه سازی گردش آب و فاضلاب استفاده می شود، در نتیجه در مصرف آب تا ۳۰ درصد صرفه جویی می شود.

5. کاهش صدای سرویس بهداشتی

انتخاب توالت فرنگی دیواری یک راه مطمئن برای کاهش صدا در سرویس بهداشتی می باشد. در وال هنگ از تجهیزات لوله کشی و فلاش تانک توکار استفاده می شود که صدای عبور آب به کمترین میزان خود می رسد. این ویژگی به ویژه در خانه های کوچکی که صدای استفاده از توالت باعث آزار ساکنان می شود بسیار مفید است.

6. قابلیت تنظیم ارتفاع

یکی دیگر از مزایای مهم والهنگ این است که شما می توانید تصمیم بگیرید که توالت فرنگی را در چه ارتفاعی نصب کنید تا برای شما و افراد خانواده راحت تر باشد. توالت فرنگی دیواری یک عنصر واقعا عالی است زیرا به شما اجازه می دهد تا حمام خود را سفارشی کنید.

 

معایب توالت فرنگی دیواری

 

معایب توالت فرنگی دیواری یا وال هنگ

با وجود این همه مزایا، افرادی هستند که توالت فرنگی دیواری را انتخاب نمی کنند. چرا؟ زیرا این محصول اشکالات و معایبی نیز دارد که باعث می شود بسیاری همچنان سیستم های سنتی را ترجیح دهند.

1. نصب سخت و پیچیده

نصب یک توالت فرنگی دیواری سخت و پیچیده است و باید توسط یک متخصص و با دقت زیادی انجام شود. باید به خوبی روی دیوار محکم شود تا شل نشود. همچنین ممکن است به دلیل فشار وارد شده به تنظیم مداوم نیاز داشته باشد.

 

 

2. نیاز به فضای کافی دیوار

اگرچه توالت وال هنگ در فضای بیرونی، جای کمی را اشغال می کند و به فضای زیادی نیاز ندارد؛ اما برای نصب تجهیزات توکار مانند فلاش تانک در داخل دیوار به دیوارهای ضخیم تری برای پشتیبانی از مخزن و سیستم حامل نیاز دارد. بنابراین توالت وال هنگ مناسب سرویس های بهداشتی با دیوارهای نازک و دارای قطر کم نیست.

3. تعمیرات دشوار و پرهزینه

در صورت آسیب دیدن و خرابی تجهیزات توکار توالت وال هنگ، به دلیل نیاز به تخریب دیوار و هزینه بنایی، علاوه بر زمان بر بودن تعمیر، هزینه بسیار بالاتری را نسبت به تعمیر توالت فرنگی های معمولی در پی خواهد داشت. البته توکار بودن اکثر تجهیزات اصلی توالت وال هنگ، احتمال خرابی و نیاز به تعویض آن‌ها را کمتر می کند.

 

آیا وال هنگ قابلیت تنظیم ارتفاع دارد؟

از مزایای مهم والهنگ این است که شما می توانید تصمیم بگیرید که آن را در چه ارتفاعی نصب کنید تا برای شما و افراد خانواده راحت تر باشد.

 

معایب وال هنگ چیست؟

معایب توالت فرنگی دیواری وال هنگ می توان به نصب سخت و تعمیرات پر هزینه اشاره کرد. در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com