منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

6 ترند برتر دکوراسیون حمام 2019

شنبه, 16 شهریور 1398
بازدید : 3000
نظرات : 0

با توجه به اینکه تنها چند ماه به پایان سال 2019 و آغاز سال جدید زمان مانده، بیایید به برترین ترندهای دکوراسیون حمام در سال 2019 نگاهی بیاندازیم. به یاد داشته باشید که طراحی حمام بعد از آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا حمام یکی از مناطق خصوصی خانه است که نقش مهمی در ایجاد آرامش و نظافت روزانه افراد دارد.

 

ترند برتر حمام 2019

 

طراحی زیبا، انتخاب لوازم جانبی مناسب مانند روشویی کابینتی، کاسه روشویی و شیرآلات جدید، مدرن و پالت رنگ مناسب همه با هم می تواند روح و روان شما را تسکین دهد. همه ما در دنیای شلوغ و پرتکاپوی امروزی در جست و جوی فضاهای آرامش بخش هستیم. استفاده از رنگ های مناسب در طراحی و دکور حمام و سرویس بهداشتی می تواند به ما کمک کند تا در محیط های مناسب و آرامش بخش زندگی کنیم. در ادامه با بلومیس همراه شوید و از دیدن برترین ترندهای دکوراسیون حمام در سال 2019 ایده گرفته و لذت ببرید.

 

فضای باز در حمام های مدرن 2019

 

فضای باز در حمام های مدرن 2019

 

در این حمام های مدرن، طراحی و چیدمان وسایل جانبی حمام به گونه ای است فضای حمام کاملا باز و روشن است و هیچ شلوغی و آشفتگی دیده نمی شود. بهتر است برای ایجاد چنین فضایی، از رنگ روشن برای دیوارها و سقف استفاده کرده و آیینه ها را فراموش نکنید. در تصویر بالا نمونه ای زیبا از دکوراسیون یک حمام مدرن 2019 مشاهده می کنید. طراح تلاش کرده است تا با انتخاب رنگ سفید برای کفپوش، سقف و دیوارها ، نصب لوستر بزرگ و آیینه، فضایی دلباز، روشن و آرام بخش ایجاد کند. روشویی کابینتی دیواری نقش مهمی را در دکوراسیون حمام های مدرن و صد البته کوچک ایفا می کند. زیرا همانطور که در بالا مشاهده می کنید علاوه بر اینکه بر جذابیت و زیبایی حمام می افزاید، فضای کمی را نیز اشغال می کند. شما همچنین می توانید وسایل بهداشتی و آرایشی خود را در فضای زیر روشویی قرار بدهید و به حمام خود نظم ببخشید.

 

استفاده از سینک روشویی بتنی در حمام های مدرن 2019

 

استفاده از سینک روشویی بتنی در حمام های مدرن 2019

 

سینک روشویی بتنی یک انتخاب عالیست که به دلیل پتانسیل بالا جهت ایجاد تمایز در کنار ماندگاری بالا می تواند دکوراسیون حمام شما را دگرگون سازد. در حقیقت بتن یک ماده ارگانیگ با ظاهری جذاب است که چیزی از ظاهر سنگ‌های طبیعی کم ندارد و می تواند به عنوان یک متریال مناسب برای سینک روشویی باشد.

اگرچه سینک روشویی بتنی به تنهایی سرد و خشک به نظر می رسد اما زمانیکه در کنار وسایل چوبی قرار بگیرد می تواند به فضای دکوراسیون شما احساسی سرشار از گرما و انرژی مثبت القا کند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ترکیب سینک بتنی با روشویی چوبی به قدری زیبا و دوست داشتنی است که آن را به نقطه کانونی حمام تبدیل کرده است.

 

نقش مهم آینه ها در حمام های مدرن 2019

 

نقش مهم آینه ها در حمام های مدرن 2019

 

فرقی نمی کند که حمام شما بزرگ باشد یا کوچک در هر صورت آینه ها به عنوان یکی از مهمترین ملزومات دکوراسیون محسوب می شوند. زیرا این اشیای دکوراتیو و کاربردی، منعکس کننده های نور زیادی هستند و باعث افزایش دید بصری حمام می گردند. در ترندهای دکوراسیون 2019، در حالی آینه ها با طراحی جسورانه دیده می شوند که ظرافت و زیبایی را فریاد می زنند. تصویر بالا یکی از زیباترین ترندهای دکوراسیون حمام در سال 2019 است. همانطور که مشاهده می کنید آینه بزرگ بالای روشویی با طراحی متفاوت و زیبایش بر جذابیت بیشتر دکوراسیون حمام افزوده است.

 

در حمام های مدرن 2019، طراحی و چیدمان وسایل جانبی حمام به گونه ای است فضای حمام کاملا باز و روشن است و هیچ شلوغی و آشفتگی دیده نمی شود. سینک روشویی بتنی به دلیل پتانسیل بالا جهت ایجاد تمایز در کنار ماندگاری بالا می تواند دکوراسیون حمام شما را دگرگون کند. آینه ها در ترندهای دکوراسیون 2019 با طراحی جسورانه خود، ظرافت و زیبایی را فریاد می زنند.

 

استفاده از وان در حمام های مدرن 2019

 

استفاده از وان در حمام های مدرن 2019

 

وقتی یک حمام بزرگ دارید، شما می توانید با نصب یک وان شیک، دکوراسیون حمام خود را به بهترین شکل تکمیل کنید. امروزه دیگر وان ها جزو لوازم دکوری حمام محسوب نمی شوند و به یک ضرورت تبدیل شده اند. وان های ساده و لوکس از اصلی ترین لوازم ضروری ترندهای دکوراسیون 2019 می باشند که در بیشتر مواقع به نقطه کانونی حمام مبدل می شوند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام شما ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند. بیشتر افراد و مالکان خانه های لاکچری دوست دارند که وان و شیرآلات خانه شان علاوه بر جنبه ی کاربردی، دارای ظاهری زیبا و متناسب با دکوراسیون شیک منزل شان باشد.

 

استفاده از قطعات هنری در حمام های مدرن 2019

 

استفاده از قطعات هنری در حمام های مدرن 2019

 

اگر یک حمام به سبک مینیمالیستی دارید، اضافه کردن یک قطعه هنری عالی است زیرا رنگ، بافت و جذابیت را به دکوراسیون شما اضافه می کند. با توجه به ماهیت حمام و گاهی نبود پنجره و نور کافی، طراحان تلاش می کنند تا رنگ و بافت در طراحی حمام جایگاه ویژه ای داشته باشد. آنها توصیه می کنند در هنگام انتخاب آثار هنری به اندازه ی مناسب، فریم و قالب های منحصر به فرد بیشتر دقت کنید تا نتیجه تاثیرگذاری فوق العاده آنها را در فضای حمام، با چشمان خود نظاره گر باشید.

 

استفاده از کاسه روشویی چوبی در ترندهای دکوراسیون 2019

 

استفاده از کاسه روشویی چوبی در ترندهای دکوراسیون 2019

 

اگرچه هنوزکاسه های روشویی چوبی خیلی محبوب و پر طرفدار نیستند، اما آنها در ترندهای دکوراسیون 2019 بسیار تاثیرگذارند! البته که ساده و مدرن بودن می تواند مهمترین دلیل تاثیرگذاری آنها باشد. مطمئنا افراد دوستدار طبیعت این کاسه روشویی چوبی زیبا را دوست دارند. کاسه روشویی ساخته شده از چوب طبیعی، گرما و انرژی مثبت طبیعت را برای حمام شما به ارمغان می آورد. شیرآلات ساده و لوکس به خوبی با ظرافت خیره کننده چوب مخلوط شده و بر زیبایی و درخشش حمام شما نیز می افزاید.

 

وان های ساده و لوکس از اصلی ترین لوازم ضروری ترندهای دکوراسیون 2019 می باشند که در بیشتر مواقع به نقطه کانونی حمام مبدل می شوند. با اضافه کردن یک قطعه هنری عالی، رنگ، بافت و جذابیت را به دکوراسیون مینیمال حمام خود بیاورید. اگرچه هنوزکاسه های روشویی چوبی خیلی محبوب و پر طرفدار نیستند، اما آنها در ترندهای دکوراسیون 2019 بسیار تاثیرگذارند!

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com