منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

7 ایده کاربردی برای آویز کردن و نگهداری حوله در حمام های کوچک

شنبه, 06 اردیبهشت 1399
بازدید : 5728
نظرات : 0

حوله ها از وسایل مورد ضروری حمام هستند، اما مشکلات نگهداری و تعیین جایگاه آویزان کردن آنها به خصوص در حمام های کوچک می تواند کمی چالش برانگیز باشد. هنگامی که فضای حمام شما کوچک نیست، تشخیص اینکه همه چیز را اعم از وسایل جانبی مانند حوله ها و غیر جانبی مانند کابینت روشویی، وان، کابین دوش و ... در کجا قرار دهید، دشوار است. شما می توانید وسایل غیر ضروری را که خیلی کم از آنها استفاده می کنید را از محدوده حمام خارج کنید و یا در کابینت روشویی کابینتی خود مخفی کنید، اما حوله یک موردی است که همیشه به آن نیاز دارید و نمی توانید از شر آن خلاص شوید. بنابراین لازم است تا مکانی مناسب برای نگهداری و آویز حوله دستشویی در حمام مشخص کنید.

 

ایده هایی برای آویز کردن و نگهداری حوله ها در حمام های کوچک

 

آویز حوله دستشویی

 

گذاشتن حوله در دستشویی یک ضرورت محسوب می شود اما انتخاب جای مناسب برای آن می تواند چالش برانگیز  باشد. گزینه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید حوله ها را در حمام کوچک خود به صورت منظم نگه دارید و آنها را به عنوان یک قسمت شیک در دکوراسیون قرار دهید. از قفسه های حوله حمام و حلقه ها گرفته تا شلف های جمع و جور ، یک راه حل ذخیره سازی کاربردی برای نگهداری از حوله ها در حمام می باشد. البته گاهی اوقات مفیدترین راه برای مرتب کردن حوله ها، استفاده از وسایلی است که لزوماً برای حمام طراحی نشده اند. اگر حمام کوچک شما فضای لازم را ندارد، برخی از این ترفندهای ذخیره هوشمندانه را امتحان کنید.

 

1-قرار دادن حوله ها در سبد

 

آویز چه کاربردی دارد

 

قرار دادن حوله ها در سبد به خصوص در حمام های کوچک یک ایده ی عالی به نظر می رسد زیرا آنها به اندازه کافی کاربردی و همه کاره هستند و تقریباً در هر مکان قرار می گیرند. حوله ها را رول کرده و آنها را درون یک سبد حصیری گرد قرار دهید، یا مرتب آنها را روی هم تا کرده و در یک سبد مربع زیر روشویی دسشویی یا کنار وان بگذارید. اگر فضای کف لازم را ندارید ، سبد ها را به صورت عمودی بالای توالت فرنگی آویزان کنید.

 

2- قرار دادن حوله ها بر روی نردبان

 

آویز حوله حمام

 

اگر فضای کف زیادی برای نصب قفسه ندارید، به جای قفسه افقی، از نردبان به عنوان آویز حوله حمام استفاده کنید. شما می توانید حوله های خود را بر روی نردبان به صورت تا کرده قرار داده و یا آویزان کنید. این نردبان های کوچک برای تزیین دستشویی کوچک و فضاهای جمع و جور بسیار ایده آل می باشند و می توانند یک لمس زیبا و در عین حال غیر منتظره را به فضای کوچک حمام شما منتقل کنند.

 

 

3-از فضای پشت درب به عنوان جای حوله حمام استفاده کنید.

 

اویز حوله حمام

 

فضاهای پشت درب ورودی و کابین دوردوشی از ایده های عالی برای آویزان کردن حوله ها می باشد. به این صورت که شما می توانید با قرار دادن قلاب هایی به صورت جداگانه فضایی مناسب برای نگهداری از حوله ها ایجاد کنید.

 

4- جعبه های چوبی

 

 

جعبه های چوبی روش هوشمندانه دیگری برای نگهداری حوله ها در جهت مرتب کردن حمام هستند. زیرا شما می توانید به راحتی آنها در گوشه های حمام جا داده و فضای کافی برای نگهداری از حوله ها و دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی داشته باشید. حوله ها را به صورت متقارن برای یک ظاهر تمیز سوار کنید، یا برای داشتن یک نمای شیک ، آنها را کنار هم در یک الگوی انتزاعی قرار دهید. همچنین بهتر است جعبه های قدیمی را مجدداً متناسب با دکوراسیون فضای حمام خود رنگ کنید تا جلوه ی ای زیبا به فضای کوچک حمام شما ببخشد. برای زیبایی بیشتر از مجلات و لوازم دکوری استفاده کنید.

 

5-شلف های دیواری چوبی

 

اویز در حمام

 

شلف سرویس بهداشتی دیواری از دیگر ایده های عالی برای جا حوله حمام می باشند. شلف های دیواری چوبی فضای خیلی کمی را اشغال می کنند و در برابر فضای ذخیره سازی بزرگ و مناسبی به شما ارائه می دهند. اگر شلف های دیواری چوبی را دوست ندارید می توانید از شلف هایی با متریال های مختلف مانند ام دی اف، شیشه و .. استفاده کنید و آنها را در فضای خالی بالای کابینت روشویی، توالت فرنگی و یا هر جای مناسب دیگری نصب کنید و بهترین استفاده را از مزایای آن ببرید.

همچنین شما می توانید از شلف های دیواری برای قرار دادن انواع وسایل آرایشی و بهداشتی خود استفاده کرده و از بهم ریختگی و بی نظمی فضای کوچک حمام خود جلوگیری کنید. بدون شک شلف ها از جمله جزئیاتی محسوب می شوند که بسیار کاربردی بوده و بر زیبایی دکوراسیون حمام شما می افزایند.

 

6- میله پرده دوش

 

 

به تصویر بالا دقت کنید. طراح این حمام با اضافه کردن یک میله اضافی به پرده دوش، یک فضایی عالی برای آویزان کردن حوله ها ایجاد کرده است. این مدل آویز در حمام یک ایده کاملا هوشمندانه است که هزینه خیلی کمی دارد و براحتی انجام می گیرد. اگر شما نیز به دنبال یک ایده ارزان قیمت هستید، حتما این ترفند را امتحان کنید.

 

 

7-درب کابینت روشویی

 

 

آویز چه کاربردی دارد؟ با داشتن یک کابینت روشویی دسشویی، می توانید مکانی را برای آویزان کردن حوله های خود بدون ایجاد فضای اضافی طراحی کنید. ایده استفاده از درب کابینت روشویی اصلا هزینه ای ندارد و انجام آن تقریبا در همه ی حمام ها امکان پذیر است. روشویی کابینتی از ملزومات اصلی حمام محسوب می شود که کاربردهای زیادی دارد. بهتر است برای حمام های کوچک از روشویی کابینتی باز استفاده کنید زیرا فضای زیر روشویی کابینتی، یکی از بهترین مکان برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی حمام و جای حوله دستشویی می باشد.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com