منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

8 ایده جدید نورپردازی حمام و سرویس بهداشتی

شنبه, 24 آذر 1397
بازدید : 7641
نظرات : 0

نورپردازی سرویس بهداشتی تاریک ترین بخش‌ها را روشن می کند و درخششی ظریف و آرام بخش در فضای حمام به وجود می آورد. حمام و سرویس بهداشتی مکانی است که روشنایی آنها  از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگرچه اجرای نورپردازی در این فضا امری چالش برانگیز به نظر می آید، اما اگر به درستی و کاربردی انجام گیرد مطمئنا نتیجه خوبی نیز در پی خواهد داشت. شما می توانید با اجرای مناسب نور پردازی حمام فضایی روشن، شاد و آرامبخش ایجاد کنید. علیرغم اینکه ظاهر زیبای حمام مهم است اما اولویت با نور سرویس بهداشتی می باشد، زیرا در آخر آن چه که از نورپردازی مناسب انتظار می رود، تولید نور مناسب در جهت بهتر دیدن خود در آینه می باشد.

لازمه اینکه یک حمام رویایی و زیبا باشد تنها تجمل و گران قیمت بودن آن نیست. برای داشتن یک حمام رویایی و منحصربه فرد باید طراحی مناسب برای ایجاد فضایی با کیفیت صورت گیرد که احساس آرامش را به شما القا کند. نورپردازی سرویس بهداشتی وحمام مناسب، طراحی زیبا، انتخاب لوازم جانبی لوکس و پالت رنگ مناسب همه با هم می تواند روح و روان شما را تسکین دهد. نورپردازی در حمام و سرویس بهداشتی، ترکیبی از نور طبیعی، نور محیط، نور جهت دار بر روی دیوارها و نورپردازی سقف دستشویی می باشد. تنها با استفاده از انواع مختلف لامپ در کنار یکدیگر می توانید به نور مطلوب دلخواه خود دست یابید و فضایی دلپذیر و سراسر آرامش در حمام ایجاد کنید.

 

نورپردازی سقف سرویس بهداشتی

 

نورپردازی حمام یکی از عناصر مهم در دکوراسیون حمام به شمار می رود. روشنایی و نورپردازی کافی در قسمت ورودی حمام، بالای روشویی کابینتی و اطراف کابین دور دوشی یک ضرورت محسوب می شود. نورپردازی مناسب در حمام باعث می شود نسبت به خودتان احساس بهتری پیدا کنید و اعتماد به نفس شما را بالا می برد. نور زیاد لامپ سرویس بهداشتی باعث می شود که در آینه خیرگی ایجاد شود و نور کم کار کردن را برای شما دشوار می کند. قبل از انتخاب آویز و روشنایی مناسب، به شکل، اندازه، سبک و متریال آن دقت کنید و سپس تصمیم بگیرید که کدام یک برای حمام مناسب و بهترین است. روشنایی سرویس بهداشتی به طور اصولی و مناسب از لحاظ روانشناسی و زیبایی بصری تاثیر زیادی بر روی سلامت بدن می گذارد. از ایده های نورپردازی زیرالهام بگیرید و نورپردازی سرویس های بهداشتی خود را به طور اصولی و مناسب اجرا کنید.

 

لازمه اینکه یک حمام رویایی و زیبا باشد تنها تجمل و گران قیمت بودن آن نیست. برای داشتن یک حمام رویایی و منحصربه فرد باید طراحی مناسب برای ایجاد فضایی با کیفیت صورت گیرد که احساس آرامش را به شما القا کند. روشنایی دستشویی مناسب، طراحی زیبا، انتخاب لوازم جانبی لوکس و پالت رنگ مناسب همه با هم می تواند روح و روان شما را تسکین دهد. قبل از انتخاب آویز و روشنایی مناسب، به شکل، اندازه، سبک و متریال آن دقت کنید و سپس تصمیم بگیرید که کدام یک برای حمام مناسب و بهترین است. نورپردازی سقف سرویس بهداشتی و دیوارهابه طور اصولی و مناسب از لحاظ روانشناسی و زیبایی بصری تاثیر زیادی بر روی سلامت بدن می گذارد.

 

لوستر کریستال

 

نورپردازی سرویس های بهداشتی

 

لوستر سرویس بهداشتی از جنس کریستال در این تصویر  به نقطه کانونی حمام تبدیل شده و بر زرق و برق و درخشش حمام افزوده است. تقارن، طراحی زیبا روشویی کابینتی و نورپردازی مناسب، از عوامل مهم این طراحی حمام سنتی لوکس و زیبا می باشند که باعث می شوند تا این حمام رویایی در نظر کاربران با ارزش باشند. روشویی کابینتی چوبی تیره با شیرآلات کلاسیک و دو کاسه روشویی سرامیکی سفید با طراحی شیک زیبایی متفاوتی به دکوراسیون این حمام رویایی بخشیده است. همانطور که می دانید طراحی به سبک سنتی، لوازم جانبی چوبی حرف اول را می زنند. طراح این حمام لوکس نیز با نصب دیوارکوب هایی با طراحی قدیمی و آینه های بلند با قاب چوبی، فضای این حمام زیبا را کاملا سنتی کرده است. این روشویی کابینتی دارای چند کابینت کوچک و کشو می باشد که فضای ذخیره سازی حمام را افزایش داده است. بنابراین هر یک از افراد خانواده می توانند فضایی مخصوص به خود داشته باشند و براحتی وسایل آرایشی و بهداشتی خود را در آنجا نگهداری کنند. نورپردازی دستشویی مناسب با آینه های بزرگ دید بصری حمام را افزایش داده و فضا را بسیار روشن و دلباز نشان می دهد.

 

دیوار کوب های آنتیک

 

نورپردازی دستشویی

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید طراح با نصب دیوارکوب های آنتیک در بالای آینه ی بزرگ روشویی کابینتی، زیبایی و ویژگی غیرمنتظره ای به این حمام سفید و روشن افزوده است. رنگ تیره دیوارکوب ها در تضاد با لوازم جانبی حمام بوده که جلوه ای بی نظیر به حمام می بخشد. روشویی کابینت دار از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل ضروری حمام و سرویس بهداشتی می باشد. روشویی های کابینتی  علاوه بر جلوه ای که به سرویس بهداشتی می دهد، از لحاظ کاربردی هم بسیار مفید هستند. معمولا از روشویی های کابینت دار برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند. نورپردازی مناسب و آینه بزرگ بالای روشویی کابینتی باعث افزایش دید بصری حمام شده و فضای حمام را بزرگتر و روشن و دلباز نشان می دهد.

 

آویز هایی با طراحی خاص و هنری

 

لامپ بالای روشویی

 

شکل هنری و خاص این آویزهای شیشه ای کروی با سبک معاصر این حمام به خوبی هماهنگ شده است. خطوط ساده و تمیز، کنتراست، نورپردازی ساده، فضا و پلان باز و ترکیب رنگ های خنثی و شاخص از ویژگی های مهم و اصلی سبک معاصر می باشد. اگرچه دکوراسیون حمام های مدرن ممکن است پر از لبه‌ها و گوشه های تیز باشند و ظاهری خشن و سرد داشته باشند، اما آویزهای دایره ای این لوازم روشنایی و قلاب‌های حوله دست شکل، جلوه‌ ای شاد و جالب در این حمام به سبک معاصر ایجاد کرده است. سعی کنید در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی از سطوح بازتابنده مانند آینه ها و چراغ ها حداکثر استفاده را ببرید. بزرگ شدن یک فضای کوچک توهم است. لامپ بالای روشویی و آینه ها دو ابزار کلیدی هستند که در هنگام استفاده با سطوح بازتابنده می توانند یک فضای کوچک را بزرگتر نشان دهند. طراح در این حمام معاصر با استفاده از سطوح نور و بازتاب دهنده –شیرآلات استیل ، وسایل شیشه ای و آینه ها - برای افزایش دید بصری بهره برده است.

 

شمعدانی های دیواری

 

نور سرویس بهداشتی

 

شمعدانی‌ دیواری برنز، آینه و شیرآلات برنز مدرن در کنار هم زیبایی خیره کننده ای به این حمام بخشیده است. روشویی کابینتی منقش زیبا به سبک کشور فرانسه با فضای کانتری حمام هماهنگ است. صفحه کابینت مرمر سفید با لوازم دکوری زیبا بر زیبایی روشویی کابینتی افزوده است. شمعدانی های دیواری بالای روشویی کابینتی نور کافی را برای آرایش و نظافت کاربران فراهم می کند.  

صفحه کابینت مرمر با ظرافت کلاسیک خود حمام  شما را فوق العاده زیبا می کند و زمانیکه با دیگر لوازم جانبی و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز است. محبوبیت صفحه کابینت مرمر روز به روز در حال افزایش است و یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برتر می باشد. به یاد داشته باشید که صفحه کابینت سنگ مرمر طیف غنی از رنگ ها را دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است. علاوه بر این صفحه کابینت مرمر کابینت روشویی دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب است. صفحه کابینت سنگ مرمر متخلخل است، در برابر مواد شوینده ی اسیدی مقاومت زیادی ندارد و توسط اقلام سنگین شکسته و یا ترک خورده می شود.

 

لوستر کریستال در حمام می تواند به نقطه کانونی حمام تبدیل شده و بر زرق و برق و درخشش حمام بیافزاید. نورپردازی مناسب و آینه بزرگ بالای روشویی کابینتی باعث افزایش دید بصری حمام شده و فضای حمام را بزرگتر و روشن و دلباز نشان می دهد. سعی کنید در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی از سطوح بازتابنده مانند آینه ها و چراغ ها حداکثر استفاده را ببرید.

 

چراغ های تیوبی یا لوله ای

 

نورپردازی حمام

 

چراغ‌های تیوبی(لوله ای) ساده نور لطیفی را در فضای حمام پراکنده می کنند و بر زرق و برق حمام می افزایند. شکی نیست که آینه های قدی، نورپردازی مناسب و بک اسپلش پر زرق و برق این حمام معاصر، نگاه هر بیننده ای را به خیره می کند. طراحی و دیزاین دیوار پشت کابینت روشویی با کاشی های موزاییک رنگارنگ، بی نظیر و چشمگیراست. طراح با انتخاب روشویی کابینتی معاصر، شیرآلات زیبا و چراغ های تیوبی به خوبی این حمام را دکور کرده است.

روشویی کابینتی دوبل از انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار است که طرفداران زیادی دارد. زیرا روشویی های کابینتی دوبل باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند. پالت رنگ خنثی و خطوط صاف در این روشویی کابینتی دوبل، آرامش دهنده و خیره کننده است. کابینت وکشوهای روشویی کابینتی به شما درجمع آوری و نگهداری از وسایل بهداشتی و آرایشی کمک می کند. شکی نیست که آینه های قدی، نورپردازی مناسب و بک اسپلش پر زرق و برق این حمام معاصر، نگاه هر بیننده ای را به خیره می کند.

 

آویزهایی به سبک فانوس های قدیمی

 

نورپردازی سقف دستشویی

 

همانطور که می دانید حمام و سرویس های بهداشتی شیک ومدرن از جذابیت خاصی برخوردارهستند. نحوه چیدمان وسایل, تناسب و هماهنگی رنگ های موجود درحمام, استفاده از روشویی کابینتی به سبک های زیبا، شیرآلات مدرن و … از جمله فاکتورهای مورد توجه در دکوراسیون داخلی حمام و سریس بهداشتی مدرن و لوکس است. اگرچه انتخاب فلزات و ترکیب آنها یکی از ترفندهای دکوراسیونی حمام های مدرن است، اما می‌تواند نقش مهم و موثری در زیباترشدن حمام شما ایفا کند. ترکیب فلزاتی مانند نقره، طلا، برنج، آهن، مس و ... یک استراتژی عالی برای افزودن جذابیت بصری و عمق به فضای حمام به شمار می آید. نورپردازی حمام یکی از هیجان‌انگیزترین جاها برای استفاده از فلزات است.  سبک مزین این فانوس آهنی آویزان شده دربالای روشویی کابینتی نوعی اثر هنری است. به علاوه با توجه به معماری خمیده سقف و کارهای هنری ساخته دست روی روشویی کابینتی بدون شک می‌توان گفت که این حمام کوچک مناسب خانواده های سلطنتی می باشد.

 

نورپردازی لایه بندی شده

 

نورپردازی سقف سرویس بهداشتی

 

نورپردازی در حمام از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین لایه بندی انواع نور بهترین نتیجه رابه شما خواهد داد. در این حمام، ترکیب نور لوستر، نور طبیعی وارد شده از پنجره و نور حاصل از لوازم روشنایی بالای آینه، نیاز به روشنایی را به طور کامل تحت پوشش قرار می‌دهد. روشویی های کابینتی دیواری نه تنها عالی هستند، بلکه برای طراحی جهانی هم مفید هستند. از ویژگی های مهم روشویی کابینتی دیواری این است که کاربران روی ویلچر می توانند صندلی خود را در فضای باز زیر روشویی کابینتی برده و براحتی و آرامش از کابینت روشویی استفاده کنند. کمبود فضا یکی از بزرگترین چالش ها در طراحی و دکوراسیون حمام کوچک می باشد. قفسه ها و روشویی های کابینتی دیواری یک راه بسیار عالی و کارآمد برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی محسوب می شوند. زیرا علاوه بر اینکه که یک دکور به شمار می آیند، مانع بهم ریختگی و بی نظمی فضای حمام و سرویس بهداشتی می شوند.

 

دیوارکوب های رنگی

 

روشنایی سرویس بهداشتی

 

حتما شما هم احساس کرده‌اید که بعد از یک روز سخت و پرکار هیچ چیز جز یک دوش آب گرم نمی‌تواند خستگی‌تان را برطرف کند، اما این روزها با رواج زندگی آپارتمان‌نشینی و تغییراتی که در فضای خانه‌ها ایجاد شده، معمولا کوچک‌ترین فضا به حمام و سرویس‌های بهداشتی اختصاص می‌یابد. برای داشتن یک حمام زیبا، باید طراحی و دکوراسیون مناسب فضا به گونه ای باشد که بتواند  احساس آرامش را به شما القا کند. اگر توانایی مالی شما محدود است و تصمیم دارید که فضای حمام خود را تغییر دهید، می توانید با نصب دیوارکوب های رنگی با کمترین هزینه، فضای حمام خود را شاد و پر رنگ و لعاب نشان دهید.

 

چراغ‌های تیوبی ساده نور را در فضای حمام  پراکنده کرده و بر زرق و برق حمام می افزایند. اگرچه انتخاب فلزات و ترکیب آنها یکی از ترفندهای دکوراسیونی حمام های مدرن است، اما می‌تواند نقش مهم و موثری در زیباترشدن حمام شما ایفا کند. نورپردازی در حمام از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین لایه بندی انواع نور بهترین نتیجه رابه شما خواهد داد. نصب دیوارکوب های رنگی با کمترین هزینه می توانند فضای حمام را شاد و پر رنگ و لعاب نشان دهند.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com