منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

ایده های مدرن طراحی حمام های لوکس خصوصی

شنبه, 20 اردیبهشت 1399
بازدید : 2513
نظرات : 0

طراحی مدرن حمام های لوکس در یک نگاه ساده، تمیز و مینیمالیستی محورمی باشد. برای طراحی مدرن حمام خود به اشکال و الگوهای هندسی، خطوط تمیز، رنگ های مینیمال و مبلمان مربوط به اواسط قرن فکر کنید. حمام شما، بزرگ یا کوچک براحتی می تواند به یک پناهگاه لوکس و مدرن برای عملکرد و آرامش تبدیل شود.

از آنجا که حمام ها فضاهایی هستند که هر روز از آنها استفاده می کنید، طراحی آنها متناسب با سبک و سلیقه شما دارای اهمیت زیادی است. این ایده های مدرن طراحی حمام از روشن و شاد گرفته تا پیچیده و زیبا، حمام شما را به فضایی برای تسکین دغدغه های روزانه و القا احساس آرامش و شادابی مبدل می کنند. با ما تا پایان مطلب در بلومیس همراه شوید و با ایده های مدرن طراحی حمام های لوکس خصوصی آشنا شوید.

 

ایده طراحی حمام لوکس به سبک مدرن اواسط قرن

 

 

طراحی مدرن اواسط قرن میانه با معماری، مبلمان، گرافیک و سبک داخلی اواسط قرن نوزدهم (1933-1965) تعریف شده است. طراحی مدرن اواسط قرن از اشکال هندسی، رنگهای طبیعی و خطوط مستقیم تشکیل شده است. انتخاب وسایل جانبی حمام مانند روشویی کابینتی، توالت فرنگی مدرن و مبلمان حمام می تواند شروع طراحی حمام مدرن شما باشد.

با قرار دادن یک صندلی مدرن یا حتی یک مبل کوچک در گوشه حمام، یک نقطه کانونی ایجاد کنید. به دنبال الگوها و رنگهایی باشید که متناسب با سبک اواسط قرن باشد. همچنین می توانید از شیرآلات، آینه و سایر لوازم جانبی حمام این قرن استفاده کنید.

 

ایده طراحی مینیمالیستی در حمام لوکس

 

 

سادگی یک قاعده کلی برای طراحی مدرن است، بنابراین لازم است تا حمام خود را ساده و عاری از هرگونه شلوغی دکور کنید. از کابینت روشویی و قفسه ها برای مخفی کردن وسایل شخصی و لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنید. وسایل تزیینی را در دکور حمام به کار نبرید و بیشتر بر روی یک فضای تمیز برای استراحت تمرکز کنید. از وسوسه افزودن لوازم جانبی اضافی و آشفتگی خودداری کنید. کاشی و دیوارپوش حمام را با اشکال هندسی انتخاب کنید تا بتوانید سلیقه و نظر خود را بدون قربانی کردن طراحی مینیمالیستی به فضا القا دهید.

 

چند ایده برای دکوراسیون ساده حمام لوکس

 

 

*برای شروع لوازمی مانند جاحوله ای، سرویس آینه دستشویی گرد و روشویی کابینتی تهیه کنید.

*آینه هایی با اشکال هندسی بر روی دیوار حمام قرار دهید.

*گلدان های کوچک گل سفید را روی قفسه ها قرار دهید تا احساس ارگانیکی به فضای حمام اضافه شود.

تابلوهای هنری بر دیوار سرویس بهداشتی به خصوص حمام عروس آویزان کنید.

*یک آینه قدی از کف تا سقف به دکوراسیون حمام اضافه کنید.

*عناصر بتونی و چوبی را به خوبی در دکوراسیون حمام به نمایش بگذارید.

*از رنگ های شاد عبور کرده و به سمت وسایلی با رنگ خنثی مانند حوله های سفید و خاکستری بروید.

 

استفاده از وان های ساده در طراحی سرویس بهداشتی لوکس

 

 

وان های ساده از اصول مهم در طراحی مدرن حمامی لوکس محسوب می شوند. تعادل در طراحی حمام از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین با قرار دادن استراتژیک وان در مکانی که فنگ شویی حمام شما را تقویت می کند، همه چیز را متقارن و تیز نگه دارید. وان های سنتی اغلب به شکل بیضی هستند، اما وان های مستطیلی یا پایه دار باعث می شود تا حمام شما مدرن تر به نظر برسد.

لازم است تا با حساسیت بیشتری وان حمام انتخاب کنید زیرا آنها علاوه برکاربردی بودن، بر زیبایی فضای حمام شما می افزایند و به سبب ایجاد فضای رمانتیک به نقطه کانونی حمام تبدیل می شوند. هر روز انواع مدل های جدید وان شیک و مدرن در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده و توسط برندهای معتبر جهانی تولید می شوند. این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام لوکس شما ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند.

 

در این رابطه بخوانید: 8 مدل وان شیک و زیبا در طراحی حمام

 

استفاده از گیاهان سبز در طراحی حمام لوکس

 

 

افزودن لمس فضای سبز در حمام باعث ایجاد ارتباط بین محیط داخل و بیرون از منزل می شود. فراموش نکنید که طراحی ارگانیک با طراحی مدرن مطابقت دارد، به این معنی که فضای طبیعی در فضای بیرون باید به راحتی با فضای داخلی شما مرتبط باشد. با اضافه کردن یک یا چند گیاه سبز، فضای بیرون را به داخل حمام بیاورید، گیاهان در درکنار سینک روشویی کابینتی، وان یا بر روی پنجره ، عالی به نظر می رسند.

دکوراسیون حمام به کمک گیاهان کمک شایانی به بهبود ظاهر فضا می کند. تنها نکته مهم انتخاب گیاه برای حمام است زیرا همه گیاهان نمی توانند در این محیط رشد کرده و سالم بمانند. نور کم، رطوبت زیاد و درجه حرارت بالا همه نشان می دهد که فقط بعضی از انواع گیاهان می توانند در این محیط زنده بمانند. طیف گسترده گیاهان آپارتمانی مانند گل ساعتی، سرخس، سوسن چشم سیاه، پیچک شیطان و گل پامچال به عنوان گیاه مناسب دستشویی و حمام شناخته می شوند و توانایی این را دارند تا چشم هر بیننده ای را به خود خیره کنند.

 

استفاده از نورپردازی مدرن در طراحی حمام لوکس

 

 

انتخاب روشنایی مناسب بخش مهمی از سبک طراحی مدرن به ویژه در حمام است. در طراحی مدرن استفاده از خطوط و اشکال هندسی در اولویت است، بنابراین هنگام خرید وسایل نورپردازی و انتخاب مکان نورپردازی، این نکته را در نظر داشته باشید. فراموش نکنید که کیفیت نور مصنوعی دقیقاً به اندازه نور طبیعی مهم است. نورگیرها یا پنجره های سقفی یک ترفند طراحی تازه و کاربردی برای سقف دسشویی حمام مدرن هستند، زیرا آنها باعث اضافه شدن نور طبیعی و افزایش دید بصری به حمام شما می شوند.

 

این مطلب را نیز از دست ندهید: نکات مهم نورپردازی اطراف روشویی کابینتی

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com