منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی با گیاهان سبز و دوست داشتنی

شنبه, 03 اسفند 1398
بازدید : 2905
نظرات : 0

گیاهان را به داخل خانه های خود بیاورید و از دیدن آنها لذت ببرید. استفاده از گیاهان در دکوراسیون داخلی خانه، گذشته از اینکه جلوه زیبایی به فضای خانه می بخشند، طراوت و شادابی را با خود به همراه می آورند و باعث جذاب تر شدن فضا می شوند.

 

آیا تاکنون به فکر اضافه کردن گیاهان برای تزیین حمام و سرویس بهداشتی خود افتاده اید؟

 

گیاه مناسب دستشویی

 

خوب، بهتر است این کار را حتما انجام بدهید زیرا دکوراسیون حمام به کمک گیاهان و گل آرایی دستشویی از اهمیت زیادی برخوردار است و کمک شایانی به بهبود ظاهر فضا می کند. تنها نکته مهم انتخاب گیاه برای حمام است زیرا همه گیاهان نمی توانند در این محیط رشد کرده و سالم بمانند. نور کم، رطوبت زیاد و درجه حرارت بالا همه نشان می دهد که فقط بعضی از انواع گیاهان می توانند در این محیط زنده بمانند. طیف گسترده گیاهان آپارتمانی مانند گل ساعتی، سرخس، سوسن چشم سیاه، پیچک شیطان و گل پامچال به عنوان گیاه مناسب دستشویی و حمام شناخته می شوند و توانایی این را دارند تا چشم هر بیننده ای را به خود خیره کنند. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویری زیبا از دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی با گیاهان ما را تا پایان مطلب در بلومیس همراهی کنید.

 

گیاه مناسب دستشویی

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید قرار دادن چند گیاه سبز و زیبا در حمام باعث می شود تا یک لهجه ارگانیک و سازگار با محیط زیست به فضا اضافه شود. این گونه‌های گرمسیری علاوه بر اینکه رابطه ی خیلی خوبی با رطوبت بالا فضای حمام دارند، به عنوان گیاهان کارخانه‌ی تصفیه‌ی هوا نیز به شمار می‌روند. همچنین طراح با ذوق این حمام از گیاه لوکس و زیبا ارکیده برای تزیین سینک روشویی کابینتی استفاده کرده است. اگر شما نیز به این گیاه لاکچری علاقه من هستید، بهتر است آن را در کنار وان، سینک روشویی و کلا در جایی قرار بدهید که بتواند به طور غیر مستقیم نور کافی دریافت کند زیرا نور مستقیم آفتاب باعث سوختن برگ های این گیاه می شود. ارکیده گیاهی بسیار جمع و جور است و بهترین انتخاب برای حمام های کوچک می باشد.

 

گیاه مناسب دستشویی

 

معمولاً حمام ها به رنگ سفید هستند اما می توانند مانند تصویر بالا سیاه باشند. گیاهان روی دیوار که با چراغ های داخلی برجسته شده اند، بسیار دوست داشتنی به نظر می رسند و جلوه ای خیره کننده به فضای سیاه و سفید حمام بخشیده است.

در هنگام بازسازی برای زیباتر کردن سرویس بهداشتی و تزیین حمام خود، تعویض تجهیزات، کاشی سرویس بهداشتی جدید، شیرآلات و هزینه های گزافی را که برایتان خرج برمی دارد را فراموش کنید. استفاده از گیاهان در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی یک ایده عالی و بی نظیر است، زیرا آنها نه تنها تازه و سرزنده هستند، بلکه به تمیز کردن هوا نیز کمک می کنند.

 

 

 

گیاه مناسب دستشویی

 

فضای ساده سرویس بهداشتی کوچک خود را با قراردادن چند گیاه سبز و پرطراوت تزیین کنید. بهتر است گیاهان خود را روی زمین نگذارید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، کنار وان و نزدیک به پنجره می تواند مناسب ترین جا برای گیاهان توالت باشند. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که متناسب با فضای خود گیاهان را انتخاب کنید. به این معنا که اگر حمام و سرویس بهداشتی کوچک دارید، از گیاهان آپارتمانی کوچک‌ تر استفاده کنید زیرا گیاهان برای رشد نیاز به فضا دارند و شما نمی‌ توانید گیاهان را بیش‌ از اندازه هرس کنید. همچنین اگر حمامی مستطیل و باریک دارید، بهتر است، گیاهانی را انتخاب کنید که رشد عرضی‌ آنها نسبت به رشد طولی‌ شان کمتر باشد.

 

گیاه مناسب دستشویی

 

اگر دکوراسیون حمامتان ترکیبی از چوب و تم سفید است، حتما از گیاهان سبز برای تزیین آن استفاده کنید. اضافه کردن یک گیاه کوچک، تفاوت زیادی در فضای آن ایجاد می کند چراکه با ویژگی های چوبی سازگار است. تصویر بالا نمونه ای زیبا ازاین طراحی را نشان می دهد. طراح با قرار دادن گلدان بین روشویی کابینتی چوبی با کاسه روشویی سفید و وان توانسته است احساسی سرشار از آرامش را به فضا القا کند.

 

گیاه مناسب دستشویی

 

شلف برای سرویس بهداشتی یک ضرورت محسوب می شود. معمولا در حمام های کوچک برای افزایش فضا، شلف هایی را بر روی دیوار نصب می کنند. با قرار دادن چند گیاه باعث جذابیت بیشتر دکوراسیون فضای خود شوید. پاپیتال یکی از انواع گیاهانی است که به دلیل کوچکی می توان بر روی شلف ها قرار داد و از مزایای آن استفاده کرد.

پاپیتال با توجه به آخرین آمارهای ناسا یکی از بهترین گیاهان تصفیه کننده هوا محسوب می شود و در از بین بردن آلودگی های محیط بسیار موثر موثر می باشد. این گیاه تنها به نور متوسطی احتیاج دارد و برگ های همیشه سبز آن از رطوبت موجود در فضای حمام بسیار لذت می برند.

این گیاه تنها به نور متوسطی احتیاج دارد و برگ های همیشه سبز آن از رطوبت موجود در فضای حمام بسیار لذت می برند.

 

گیاه مناسب دستشویی

 

استفاده از گیاهان درحمام هایی با تم خنثی باعث می شود تا احساس تازگی و شادابی در فضا جریان داشته باشد. سانسوریا  که به زبون مادر شوهر نیز شناخته می شود، یکی از گیاهان مناسب برای این فضا می باشد. در تصویر بالا نمونه ای از این طراحی را مشاهده می کنید. طراح از این گیاه برای تزیین روشویی کابینتی استفاده کرده است. سانسوریا یک گیاه آپارتمانی مقاوم محسوب می شود و نگهداری از ان بسیارآسان می باشد.. این گیاه آپارتمانی علاوه بر اینکه با دریافت نور کم هیچ مشکلی ندارد، یکی از گیاهان تصفیه کننده‌ی هوا نیز به شمار می آید. سانسوریا می تواند عناصری مضری مانند تری‌کلرواتیلن، بنزن، فرمالدئید و زایلن رو فیلتر کند.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com