منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

7مدل شلف چوبی زیبا و مدرن برای سرویس بهداشتی

یکشنبه, 22 تیر 1399
بازدید : 2820
نظرات : 0

در دنیای پر زرق و برق امروز بیشتر افراد به دنبال یک طراحی خاص و منحصربه فرد برای سرویس بهداشتی خود می باشند. حمام ها بخش اساسی خانه هستند و یک دکوراسیون زیبا، تمیز و باشکوه همان چیزی است که هنگام رسیدن به حمام های مربوطه آرزو می کنیم. ایجاد فضای ذخیره سازی مناسب در طراحی سرویس بهداشتی بسیار ضروری است و این کار با قفسه بندی هوشمند و نصب روشویی کابینتی امکان پذیر است. نقش شلف ها همانند دیگر لوازم ضروری در طراحی حمام بسیار ضروری و کاربردی می باشد.

 

 

در این مطلب از بلومیس حمام هایی شگفت انگیز با شلف های های چوبی مشاهده خواهید کرد که می تواند الهام بخش شما باشد. از آنجا که چوب متریالی زیبا و در دسترس است، این قفسه های چوبی به راحتی در خانه های شما قابل استفاده هستند. چه شلف چوبی مدرن، روستایی یا ترکیبی، کار با آنها آسان است و می تواند با طرح ها و تزئینات متنوعی نیز پیش برود!

 

طراحی های زیبا از شلف چوبی در سرویس بهداشتی

 

روشویی کابینت چوبی

 

در این تصویر مشاهده می کنید که چگونه طراح روشویی کابینتی و شلف های چوبی را در یک منطقه کوچک گنجانده است. کنتراست بین دیوار سفید با رنگ قهوه ای روشویی و شلف های چوبی بسیار جذاب، زیبا و چشم نواز به نظر می رسد. در این قسمت از حمام، دکوراسیون زیادی وجود ندارد جز گیاه زینتی روی روشویی که بسیار زیبا باشد اما از طرف دیگر چندین شلف حمام چوبی کوچک وجود دارد که سطح عملی و کاربردی فضا را به میزان بالایی افزایش داده است.

کابینت روشویی که در اینجا می بینید از نوع روشویی کابینتی دیواری است که برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است زیرا از آنجاکه بر روی دیوار نصب می شود و فضای زیر آن خالیست به افزایش دید بصری حمام کمک می کند و فضا را بزرگتر نشان می دهد.

 

وان زیبا

 

در طراحی این حمام، رویکرد تک رنگ حاکم است که به خوبی نیز کار می کند. همانطور که در اینجا می بینید انرژی و زرق و برق رنگ مشکی وان و شلف های چوبی، فضای کوچک حمام را زیباتر نشان می دهد. اگر شما نیز به این رویکرد علاقه مند هستید باید بدانید که لوازم جانبی انتخابی شما مانند وان، روشویی، شلف و ... باید از یک تم رنگ باشند.

وان از جمله لوازم جانبی است که در بیشتر حمام ها با هر نوع سبکی دیده می شود. عموما وان ها به نقطه کانونی حمام تبدیل می شوند و نگاه ها را به سوی خود جلب می کنند. ایده نصب شلف در بالای وان یک ایده کاملا هوشمندانه است زیرا فضای خوب و کافی برای نگهداری از لوازم بهداشتی و آرایشی شما و همچنین حوله ها را فراهم می کند. 

 

 

 

کابین دور دوشی

 

این حمام یک اتاق مجلل است که نورپردازی سقف باعث می شود کل فضا بسیار لوکس به نظر برسد. قهوه ای های روشن و مایل به زرد استفاده شده در طراحی حمام بسیار زیبا هستند. فضای بالای توالت فرنگی یکی دیگر از بهترین مکان ها برای نصب شلف دیواری می باشد که به افزایش فضای ذخیره سازی کمک می کند. معمولا این شلف های چوبی با دکورها و لوازم تزیینی بسیار زیبا زیتنت داده می شوند.

توالت فرنگی که در اینجا می بینید از نوع دیواری است. توالت دیواری برای فضاهای کوچک ایده آل است زیرا از فضای کف استفاده نمی کند. این محصول به دلیل داشتن ارگونومی مناسب، برای سلامتی بدن ما مفید بوده و نسبت به مدل های قدیمی از نظر تمیزی، کارایی و زیبایی برتری دارد. توالت فرنگی دیواری به صورت بدون پایه بر روی دیوار نصب می شود و از این جهت به بزرگنمایی فضا نیزکمک می کند.

 

 

دکوراسیون این حمام زیبا و قدیمی ممکن است فیلم های قدیمی هالیوود دهه 70 یا 80 را به یاد شما بیاورد. کابینت روشویی دوبل به سبک روستایی است و تضاد زیبایی با دیوارهای سفید، وان و شلف های چوبی دارد. رنگ سفید وان و شلف های چوبی باعث ایجاد توهم فضایی می شود و حمام را بسیار دلباز و آرام نشان می دهد. پنجره های کوچک از دیگر ویژگی خوب این حمام است که علاوه بر این اینکه دورنمای زیبایی دارد، نور زیادی را نیز به داخل وارد می کند.

روشویی کابینتی دوبل از انواع روشویی کابینتی است که محبوبیت زیادی در طراحی داخالی حمام و سرویس بهداشتی دارد. روشویی کابینتی های دوبل علاوه بر زیبایی، بسیار کاربردی هستند و قابلیت افزایش سطح کانتر و فضای ذخیره سازی را دارند. از همه مهم تر، این مدل روشویی کابینتی در انواع سبک های حمام، از سنتی تا مدرن و حتی در فضاهای مختلف از کوچک تا بزرگ مناسب است.

 

 

 

روشویی کابینت سفید

 

دکوراسیون این حمام قطعاً به سبک مدرن است. چندین ویژگی منحصر به فرد در این حمام وجود دارد که بسیار زیبا و کاربردی به نظر می رسد. رنگ های سفید موجود در این فضا با ویژگی های چوبی حمام به خوبی مطابقت دارد. همچنین آن شلف های چوبی، با وجود باریک بودن، بر جذابیت دکوراسیون حمام و ذخیره سازی کل منطقه می افزایند. این مدل شلف برای تزیین حمام عروس بسیار مناسب می باشد.

 

دکوراسیون حمام لوکس

 

در اینجا یک حمام زیبا، پر زرق و برق و با یک طراحی عالی مشاهده می کنیم. علیرغم اینکه این حمام طراحی ساده و کاربردی دارد، دارای ایده های عالی برای دکوراسیون و به یک وان بسیار زیبا مجهز است. طراح این حمام لوکس، شلف های چوبی را در دو منطقه ی حمام، یکی در بالای وان و دیگری در بالای کابینت روشویی نصب می کند. شمع های روی شلف ها، فضا را کاملا رومانتیک و عاشقانه نشان می دهند. حتما این ایده را در ذهن بسپارید!

 

دروشویی کابینت مدرن

 

این حمام از نظر سبک و طراحی داخلی بسیار مدرن است. عناصر خاکستری تیره و نقره ای به لطف نور خیره کننده، در عین حال سادگی بسیار برجسته دیده می شوند. حتی وان کاملاً بی نظیر است. شلف های چوبی سطوح مختلفی دارند و به طرز شگفت آوری در کنار هم زیبا به نظر می رسند. آنها همچنین برای تزیینات و ملزومات حمام بسیار مناسب هستند. نورپردازی بالای شلف های دیواری و مدل آینه دستشویی ساده اما بزرگ روشویی باعث افزایش دید بصری و بزرگنمایی فضای حمام می شوند.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com