منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

6 اصل موثر و کارامد در فنگ شویی حمام و سرویس بهداشتی

دوشنبه, 29 دی 1399
بازدید : 1889
نظرات : 0

هنر فنگ شویی سرویس بهداشتی درواقع یک هدف را دنبال می کند: ایجاد هماهنگی و انرژی مثبت بین افراد و محیط با یکدیگر !  فنگ شویی سرویس بهداشتی کمک می کند تا انرژی منفی موجود در فضا را کاهش دهید و انرژی مثبت و حس خوب آرامش را در فضا ایجاد کنید. از دیدگاه فنگ شویی، چیدمان، تزئین و نگهداری مناسب سرویس بهداشتی، بیشترین انرژی مثبت را به فضا می آورد. به یاد داشته باشید حمام های نامرتب و همراه با بوی نامطبوع دلیل اصلی تولید انرژی منفی در سرویس بهداشتی می باشند. اگرچه دکوراسیون مناسب و ایجاد انرژی مثبت در حمام کمی دشوار است اما شما می توانید با رعایت اصول فنگ شویی سرویس بهداشتی فضایی گرم و صمیمی ایجاد کنید تا انرژی های منفی را از بین ببرد.

 

 

فنگ شویی سرویس بهداشتی

 

 آیا می خواهید حمام خود را به مکانی آرام و پر انرژی تبدیل کنید؟ اگر جواب شما "بله" است ، اصول فنگ شویی را برای موفقیت به کار بگیرید. ما در این مطلب از بلومیس اصول فنگ شویی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. یادداشت برداری را فراموش نکنید!

 

اصول فنگ شویی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

 

 

اصول فنگ شویی سرویس بهداشتی

 

1-دستشویی را مرتب تمیز کنید.

اولین اصل فنگ شویی سرویس بهداشتی، تمیز کردن دستشویی به طور مرتب می باشد. گرچه عقل سلیم حکم می کند تا سرویس بهداشتی خود را همواره تمیز نگه دارید اما این اصل در فنگ شویی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی بسیار حیاتی است. برای این کار لازم نیست هر روز حمام خود را با مواد شیمیایی و پاک کننده های قوی بشویید بلکه شستشوی روزمره، آن هم با مواد شوینده ضعیف کفایت می کند. تمیز بودن سرویس بهداشتی ، حتی در کوچکترین و ناجورترین فضاها نیزباعث کاهش انرژی منفی و به جریان افتادن انرژی مثبت می شود.

 

 

فنگ شویی حمام

 

2- سرویس بهداشتی را با هوای تهویه مناسب تازه نگه دارید.

تهویه مناسب هوا از دیگر اصول فنگ شویی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی می باشد که اجرای آن الزامی است. قطعا سرویس بهداشتی که جریان هوا در آن در به خوبی حرکت کند در نهایت احساس شادابی و جذابیت بیشتری نسبت به فضایی که هوا در انجا راکد و بدون حرکت است، خواهد داشت. اگر حمامتان پنجره دارد، مرتباً آن را باز کنید (اگر نه به طور مداوم) و حتی برای گردش بهتر هوا از سیستم تهویه مناسب استفاده کنید. هیچ چیزی بیشتر از بوی نامطبوع و هوای دم کرده سرویس بهداشتی آزار دهنده نیست پس این اصل از اصول فنگ شویی را حتما به خاطر بسپارید.

 

 

این مطلب را حتما بخوانید: چگونگی تمیز کردن حمام، نکات و ترفندها

 

 

اصول فنگ شویی حمام و سرویس بهداشتی

 

 

3- از گیاهان استفاده کنید.

استفاده از گیاهان سبز و شاداب از دیگر اصول فنگ شویی حمام است که رعایت آن بسیار توصیه شده است. گیاهان نه تنها به زیبایی و جذابیت دکوراسیون سرویس بهداشتی می افزایند بلکه هوا را نیز تصفیه می کنند. آنها به خوبی باعث کاهش میزان انرژی های منفی شده و شادابی و سرزندگی را با خود به فضا می اورند. گیاهان آپارتمانی از بهترین ها هستند.

 

 

 

 

فنگ شویی دستشویی

 

4 – از رنگهای ملایم در سرویس بهداشتی استفاده کنید.

رنگ ها سهم بزرگی در فنگ شویی سرویس بهداشتی دارند. آبی، سبز و سفید رنگ های عالی برای افزودن به حمام شما هستند. آبی نشان دهنده پاکسازی، سبز نشان دهنده رشد و سفید نشان دهنده تمیزی و پاکی است. اگر نمی توانید رنگ اصلی فضای خود را تغییر بدهید، از این رنگ ها ی ملایم برای دیوارها ، منسوجات (به عنوان مثال حوله ، فرش ، پرده) یا لوازم جانبی حمام مانند کابینت روشویی استفاده کنید.

نکته: استفاده از رنگ های ملایم در سرویس بهداشتی نه تنها انرژی های منفی را از بین می برند بلکه با افزایش دید بصری به بزرگنمایی فضا نیز کمک می کنند.

 

 

فنگ شویی حمام

 

5- آثار و لوازم هنری زیبا را در حمام آویزان کنید.

چه کسی می گوید آثار هنری فقط برای اتاق نشیمن است؟ در ایجاد یک فضای هماهنگ برای تجدید کار، می توانید از راهنمایی فنگ شویی برای آویختن یک اثر هنری الهام بخش یا تسکین دهنده در حمام خود استفاده کنید. فنگ شویی توصیه می کند که بهتر است به جای استفاده از عکس های خود یا سایر افراد خانواده از تصاویر تجدید استعاری، مانند درختان، گل ها، مناظر، چمنزار، دریاچه ها و غیره برای تزیین دستشویی استفاده کنید.

 

 

نصب آینها از اصول فنگ شویی سرویس بهداشتی

 

6- با نصب آینه، فضا را بزرگتر از اندازه خود نشان بدهید.

آینه یک عنصر قدرتمند در اصل فنگ شویی می باشد که ضمن تقویت انرژی به بالا بردن میزان آرامش در فضا نیز خیلی کمک می کند. آینه ها با انعکاس نور به سادگی فضای حمام شما را بزرگتر از اندازه طبیعی خود نشان می دهند و انرژی مثبت را در فضا به جریان می اندازند. بهترین مکان برای نصب اینه بالای روشویی کابینتی می باشد. مدل های جدید آینه دستشویی برای سبک های مدرن و کلاسیک مناسب تر هستند.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com