منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

حمام هایی زیبا با طراحی سیاه و سفید

شنبه, 07 مهر 1397
بازدید : 6088
نظرات : 0

سرویس بهداشتی سیاه و سفید حسی مدرن و مینیمال به فضای شما می بخشد. بیشتر افراد فکر می کنند که طراحی حمام های سیاه و سفید خسته کننده است، درصورتیکه طراحان زیادی معتقدند که شما با کمی خلاقیت می توانید بدون توجه به کوچک، بزرگی و سبک، حمام هایی زیبا با دکوراسیون سیاه و سفید داشته باشید.

 

طراحی حمام سیاه و سفید

 

اگرچه حمام سفید محبوبیت بیشتری دارد اما استفاده از رنگ سیاه برای ایجاد احساسی از یک محیط تمیز و پاکیزه با وجود  سختی و چالش برانگیز بودن آن می تواند می تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد. اگر همه نکات مهم در طراحی و دیزاین حمام و سرویس بهداشتی را در نظر داشته باشید،طراحی حمام سیاه می توانند شما را در فضایی بشدت فریبنده، بی نظیر و در نهایت زیبایی قرار دهند. برای استفاده از رنگ سیاه در دستشویی و حمامتان بهتر است، آن را با رنگ سفید براق ترکیب کنید. این تضاد و کنتراست سحرانگیز و دوست داشتنی است و هرگز از مد نمی افتد.

شاید فکر کنید رنگ سیاه برای حمام های کوچک مناسب نیست؛ این فکر اشتباه است. زیرا طراحان معتقدند که رنگ سیاه برای فضاهای کوچک و بزرگ مناسب است. در حقیت به تنها چیزی که شما نیاز دارید، کمی خلاقیت است. سعی کنید سایه مناسبی از رنگ سیاه را انتخاب کنید و از طراحی های مدرن و شیکی که در زیر آورده شده الهام بگیرید. در این قسمت نمونه دکوراسیون داخلی حمام هایی را نشان می دهیم که از ترکیب این رنگ ها به زیبایی استفاده کرده اند.

 

استفاده از رنگ های مناسب در طراحی و دکور حمام و سرویس بهداشتی می تواند به ما کمک کند تا در محیط های مناسب و آرامش بخش زندگی کنیم. ترکیب رنگ های سیاه و سفید برای دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی، حسی مدرن و مینیمال به فضای شما می بخشد. سرویس بهداشتی سفید مشکی، تضاد و کنتراستی سحرانگیز و دوست داشتنی دارد که هرگز از مد نمی افتد.

 

 

طراحی حمام سیاه و سفید

 

این حمام زیبا نمونه ای از دکوراسیون و طراحی سیاه و سفید به سبک مدرن می باشد. روشویی کابینتی و قاب آینه چوبی تیره انتخاب و گزینه ای مناسب برای این حمام مدرن است. صفحه کابینت و کاسه روشویی سفید در تضاد با روشویی کابینتی است و بر زیبایی حمام افزوده است. کاشی حمام سفید و سیاه با طرح موزاییکی در دیوار پشت دوش، کنتراست چشمگیری با وان و کفپوش سفید حمام ایجاد کرده است و در نگاه اول همه ی چشم ها را به خود خیره می کند. نورپردازی مناسب و تابش مستقیم نور به داخل حمام باعث روشنی و دلباز شدن حمام شده است.

 

طراحی حمام سیاه و سفید

 

طراح این سرویس بهداشتی کوچک را با ترکیب رنگ های روشن و تیره و بسیار ساده دکورکرده است. کفپوش بتنی تیره در تضاد با تم سفید حمام است و کنتراست زیبایی را ایجاد کرده است. در دنیای طراحی و معماری داخلی معاصر، بتن به ارزش متفاوتی دست پیدا کرده که نه تنها زیبا و جذاب به نظر می رسد، بلکه از طریق ظرفیت گرمایی بالایی که دارد، در گرم نگه داشتن و حفظ انرژی محیط نیز بسیار تأثیر گذار است. علاوه بر این کفپوش بتنی بدلیل مقاومت بالا و مراقبت کم یکی از گزینه های ایده آل برای کفپوش مناسب حمام و سرویس بهداشتی محسوب می شود. کفپوش بتنی در انواع بافت ها، پرداخت ها و رنگ ها تولید می شود.

طراحی حمام های کوچک چالش و مشکلات زیادی را به همراه دارد. طراح با انتخاب روشویی های کابینتی کوچک و شیک توانسته است فضای کمی را اشغال کرده و حمام را بزرگتر نشان دهد. صفحات بتنی خاکستری و پرده سفید و خاکستری حمام، فضای حمام را از حالت خنثی خارج کرده و بر جذابیت آن افزوده اند.

 

دستشویی سفید

 

دکوراسیون حمام بالا نمونه ای از طراحی سرویس بهداشتی سیاه و سفید یک حمام مستر است. طراح از لوازم جانبی سفید مانند روشویی کابینتی، وان، کاسه روشویی و...  برای دکوراسیون منحصربه فرد این حمام زیبا استفاده کرده است. قفسه بزرگ سفید کنار وان، بهترین مکان برای نگهداری از حوله ها، لوازم بهداشتی و آرایشی می باشد. ذخیره سازی و مهارت مرتب کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله حمام و دیگر وسایل ضروری حمام یکی از قانون های طلایی طراحی حمام و اصول جهانی می باشد. قفسه و کابینت ها بسیار مهم هستند چون آنها می توانند به شما در مرتب کردن حمام کمک کنند.

کفپوش چوبی تیره در تضاد با فضای سفید حمام است. کفپوش تیره حمام علاوه بر ایجاد کنتراست زیبا و خیره کننده، در افزایش دید بصری حمام نیز تاثیر بسزایی دارد.

 

کاشی سفید مشکی

 

طراحی این حمام زیبا بسیار دلنشین و سحرانگیز است. طراح با استفاده از تم سیاه و سفید این حمام مدرن را بسیار زیبا دکور کرده است. کاشی سیاه و سفید در دیوار پشت روشویی کابینتی به نقطه کانونی حمام تبدیل شده است. روشویی کابینتی باز سفید با صفحه کابینت ضخیم سنگی سیاه کنتراست خیره کننده ای دارد و بسیار چشم نواز است. کفپوش حمام با سرامیک سیاه سفید در تضاد با لوازم جانبی حمام می باشد. طراح تلاش کرده است تا با تزیینات رنگی و گیاهان طبیعی و مصنوعی فضای خنثی حمام را از یکنواختی خارج کند. آینه ها و نورپردازی مناسب باعث افزایش دید بصری حمام شده است.

 

نورپردازی مناسب و تابش مستقیم نور به داخل حمام باعث روشنی و دلباز شدن حمام می شود. در دنیای طراحی و معماری داخلی معاصر، بتن به ارزش متفاوتی دست پیدا کرده که نه تنها زیبا و جذاب به نظر می رسد، بلکه از طریق ظرفیت گرمایی بالایی که دارد، در گرم نگه داشتن و حفظ انرژی محیط نیز بسیار تأثیر گذار است. کفپوش تیره حمام علاوه بر ایجاد کنتراست زیبا و خیره کننده، در افزایش دید بصری حمام نیز تاثیر بسزایی دارد.

 

 

طراحی حمام سیاه و سفید

 

طراحی این حمام زیبا کاملا سنتی است. روشویی کابینتی، قفسه و کفپوش تیره در برابر لوازم جانبی و دیوار های سفید حمام در تضاد است. ظاهر ظریف پاپ زرد کنار وان، فضای حمام را آفتابی و آرامش بخش نشان می دهد. پنجره های بزرگ وجذاب به زیبایی دکوراسیون این حمام افزوده و باعث تابش فراوان نور طبیعی به داخل حمام و روشن شدن آن شده است.  

وان سفید ساده این حمام واقعا زیبا و چشم نواز بوده و با دکوراسیون سنتی حمام هماهنگ است. پنجره ها ی اطراف وان حمام این اجازه را می دهند که این وان زیبا به نقطه کانونی حمام تبدیل شود.

 

کاشی سیاه و سفید

 

کاشی سفید مشکی با طراحی هندسی بیشتر از هر چیز دیگری در این حمام چشمگیر است. به توصیه بسیاری از طراحان بهترین راه برای طراحی دیوار حمام های کوچک استفاده از کاغذ دیواری است. زیرا جذابیت و زیبایی بیشتری را به فضای کوچک و گرفته حمام می دهند. کاغذ دیواری های الگو دار به چشمان افراد زیبا جلوه می کنند، مخصوصا  اگر از روشویی کابینتی باز در حمام خود استفاده کنید. بهتر است برای حفظ و نگه داری بیشتر کاغذ دیواری از کاغذ های وینیلی استفاده کنید زیرا آنها قابل شستشو بوده و ضد لک می باشند. رنگ نارنجی روشویی کابینتی اثر مهم و دراماتیکی درفضای کوچک حمام ایجاد کرده است. سینک روشویی سنگی سفید و شیرآلت مدرن با فضای حمام تناسب دارد.

 

سرامیک سیاه سفید

 

دکوراسیون این حمام سیاه و سفید زیبا به سبک کلاسیک می باشد. کفپوش سیاه حمام با دیوارها و کاشی های سفید کابین دوش تضاد جالبی ایجاد کرده است. روشویی کابینتی باز با کاسه روشویی سرامیکی سفید به خوبی با فضای کلاسیک حمام هماهنگ است. روشویی کابینتی باز از انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار است که طرفداران زیادی دارد. زیرا روشویی های کابینتی باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های کلاسیک، معاصر و مدرن مطابقت دارند.

بهتر است وسایلی را برای دکوراسیون حمام کوچک خود استفاده کنید که علاوه بر زیبایی، برای انجام کار خاصی ساخته شده اند. برای مثال می توانید همانند تصویر بالا از یک سبد چوبی یا حصیری زیبا با اندازه دلخواه برای قرار دادن حوله ها و پارچه های تمیز و سفید خود استفاده کنید تا هم جنبه تزئینی داشته باشند و هم بعنوان یک فضای مناسب و شیک برای ذخیره سازی وسایل به حساب آیند.

 

حمام سیاه

 

این روشویی کابینتی مدرن با خطوط مستقیم یک عنصر گرافیکی در این حمام تک رنگ است. صفحه کابینت سنگ سفید مرمر ضخیم تضاد چشمگیری با بدنه ی سیاه روشویی کابینتی دارد. نور پردازی فوق العاده و دیوار سیاه و سفید و پرزرق و برق پشت روشویی بر زیبایی آن افزوده است. کابینت های کوچک روشویی کابینتی مدرن و لوکس بهترین جا برای حفظ و نگهداری لوازم بهداشتی و آرایشی می باشد.

 

سرویس بهداشتی سیاه و سفید

 

تم رنگ اصلی این حمام با دکوراسیون معاصر و مدرن سفید می باشد. بک اسپلش سیاه و سفید پشت روشویی کابینتی کاملا با فضای سفید حمام در تضاد است و به همین دلیل به نقطه کانونی این حمام جذاب تبدیل شده است. خطوط ساده و تمیز، کنتراست، نورپردازی ساده، فضا و پلان باز و ترکیب رنگ های خنثی و شاخص از ویژگی های مهم و اصلی سبک معاصر می باشد. طراح برای دکوراسیون حمام معاصر با سبک پیچیده، به جای رنگ بیشتر بر روی طرح و جنس لوازم جانبی و تجهیزات حمام تاکید دارد. هر یک از این عناصر طراحی مدرن مانند روشویی کابینتی، کاسه روشویی و شیرآلات مدرن وشیک بر زیبایی طراحی حمام تاثیرگذار هستند.

 

دستشویی سفید

 

حمام بالا نمونه ای دیگر از دکوراسیون حمام با طراحی سیاه و سفید است. روشویی کابینتی چوبی تیره با صفحه کابینت مرمر سفید زیبا و خیره کننده است. بک اسپلش سیاه و سفید با طراحی هندسی نقطه کانونی حمام به محسوب می شود. قاب های چوبی تیره و نورپردازی مناسب حمام برزیبایی بک اسپلش حمام افزوده است.

 

طراحی حمام سیاه و سفید

 

طراح بدون هیچ هراسی دیوارهای این حمام به سبک معاصر را به رنگ سیاه در آورده است. بیشتر افراد از اینکه دیوار حمام خود را تیره کنند، هراس دارند. در صورتیکه ترکیب نور و تاریکی بسیار زیبا و دراماتیک است. در این حمام معاصر بک اسپلش سیاه باعث جذابیت بیشتر روشویی کابینتی سفید شده است. کابینت روشویی سفید با صفحه کابینت مرمر ترکیبی زیبا و چشمگیر است و همچنین نورپردازی بالای روشویی کابینتی با طراحی داخلی حمام مستر متناسب می باشد. بدلیل کشو های زیاد، همه ی افراد خانواده می توانند کشوی مخصوص به خود داشته باشند تا وسایل شخصی بهداشتی و آرایشی خود در آنجا نگهداری کنند.

 

بهترین راه برای طراحی دیوار حمام های کوچک استفاده از کاغذ دیواری است. زیرا جذابیت و زیبایی بیشتری را به فضای کوچک و گرفته حمام می دهند. روشویی کابینتی باز با طراحی و دکوراسیون حمام های کلاسیک، معاصر و مدرن مطابقت دارد. نور پردازی فوق العاده و دیوار سیاه و سفید و پرزرق و برق پشت کابینت روشویی بر زیبایی آن می افزاید. خطوط ساده و تمیز، کنتراست، نورپردازی ساده، فضا و پلان باز و ترکیب رنگ های خنثی و شاخص از ویژگی های مهم و اصلی سبک معاصر می باشد.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com